Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - HR-Pro-01.01 Achizitie si instalare debimetre


Anunt de participare (utilitati) numarul 141976/14.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC. HARVIZ SA
Adresa postala: Str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Punct(e) de contact: Biroul UIP, Tel. +40 266313636, In atentia: ing. Kis Mihaly, Email: [email protected], Fax: +40 266313636, Adresa internet (URL): www.harviz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
HR-Pro-01.01 Achizitie si instalare debimetre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza 69 de puncte de monitorizare a debitelor, amplasate atit la sursele de apa cit si pe retelele de alimentare cu apa, in diferite localitati din judetul Harghita. Contractantul va achizitiona echipamentele electromagnetice necesare si le va instala, va intocmi proiectele tehnice, detaliile de executie, documentele pentru avize si autorizatii necesare lucrarii, va testa si pune in functiune echipamentele, va instrui personalul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421000-2 - Echipament de masurare a debitului (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
51220000-0-Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include achizitionarea echipamentele electromagnetice necesare, instalarea, intocmirea proiectelor tehnice, detaliilor de executie, documentelor pentru avize si autorizatii necesare lucrarii de instalare, testarea si punerea in functiune a echipamentelor, instruirea personalului pentru urmatoarele puncte de monitorizare a debitelor:
1. Municipiul Miercurea Ciuc: 22 bucati;
2. Ciceu: 3 bucati;
3. Sandominic: 5 bucati;
4. Tomesti: 5 bucati;
5. Danesti: 2 bucati;
6. Madaras: 4 bucati;
7. Carta-Ineu: 5 bucati;
8. Vlahita: 8 bucati;
9. Aductiune Frumoasa: 15 bucati
10. Debitmetru ultrasonic portabil: 1 buc.
Termen pentru proiectare, livrarea echipamentelor si finalizarea lucrarilor de instalare: 6 luni. Termen pentru Notificarea Defectiunilor: 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 007, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
20.000 RON. Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari (Formular nr. 5), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila si va respecta prevederile art. 86 din HG 925/2006.Daca garantia de participare se va constitui in Euro, cuantumul acesteia va fi calculat in Euro la cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR in data de 30.01.2013.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea legalizata in limba romana. 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituita conform prevederilor art 86 si art 90 din HG 925/2006 prin : :- Scrisoare de garantie bancara de buna executie (conform Formularului nr. 25) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurariValabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Daca partile convin se poate constitui si prin retineri succesive.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractulincheiat cuAutoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri de Coeziune?77.4%- Co-finantare nationala?22.6%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
1. Formularul nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2. Formularul nr. 7Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta
3. Formularul nr. 8Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator si/sau subcontractori)
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: Zolya Laszlo Andras, Fulop Arpad Zoltan, Bogati Csaba, Moldovan Reinitz Jozsef, Kassay Janos, Lazar Anna, Orban Bela, Magyari Zoltan, Xantus Attila.
4. Formularul nr. 13 Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006)
5. Formularul nr. 14 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.(in cazul tertului sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d))
- Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
6. Formularul nr. 10Informatii generale despre ofertant
7. Formularul nr. 11Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii) Cerinta 1Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
a. Persoane juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.
b. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Ofertantul cistigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 Lei.
Formularul nr. 16 Declaratie financiara recapitulativa
Pentru dovedirea indepli, operatorul economic in sustinerea indeplinirii cerintei
de calificare.
Operatorul economic va prezenta
documentele pe care le considera relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 16 Declaratie financiara recapitulativa
Formularul 16 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele doveditoare.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: - 2010:1 euro = 4, 2099 lei - 2011:1 euro = 4, 2379 lei, 2012:1 euro = 4, 4560 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta in furnizare de bunuri in ultimii in 3 ani:
Cel mult 3 contracte de furnizare in valoare cumulativa de cel putin 1.000.000 Lei. Contractele de furnizare sa includa si instalarea de debitmetre.
Formularul nr. 17 Experienta similara
Pentru fiecare dintre contractele similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din Partea Beneficiarului sau Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie Finala sau Document Constatator sau documente similare din care sa reiasa: beneficiarul, obiectul contractului, valoarea, perioada si locul executiei contractului.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 17 Experienta similaraFormularul 17, se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele doveditoare.
Pentru fiecare dintre contractele similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din Partea Beneficiarului sau Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie Finala sau Document Constatator sau documente similare din care sa reiasa: beneficiarul, obiectul contractului, valoarea, perioada si locul executiei contractului.
Cerinta nr. 2
Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia contractului
Ofertantii vor prezenta:
Formularul nr.18 Personalul cheie angajat in contract
Formularul nr.19 CV: Experienta profesionala a personalului cheie
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.18 Personalul cheie angajat in contract
Formularul nr.19 CV: Experienta profesionala a personalului cheie
Formularele 18, 19 se vor completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
Formularul nr. 12 Model declaratie subcontractant
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 12 Model declaratie subcontractant.
Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Cerinta nr. 1
Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economicofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si / sau asociatii) trebuie saindeplineasca cerinta privind standarde de asigurare a calitatii.
Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice privind licitatia electronica, cf art. 164 din OUG 34/2006: a) elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?; b) inform care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licit electronice sunt: ?ofertantii pot vedea nr de participanti inscrisi la licit?. Licit electronica va incepe la cel putin 2 (doua) zile lucrat de la transmit invitatiei. Invitatiile se transmit simultan pe cale electron tuturor particip. Nr de runde ale licit electronice: 1 (una). Durata rundei de licit: 24 ore. Licit electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. c) Dupa runda de licit electronica, se solicita op economici sa transmita AC, propunerea fin cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. Pt. particip la licit electron op. ec. trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
HR-Pro-01.01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2013 10:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantarea este asigurata din prin Proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Harghita? din Fondul de Coeziune in baza Contractului de Finantare pentru Judetul Harghita care a fost incheiat intre Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Mediu (Ministerul Mediului si Padurilor) si S.C. HARVIZ S.A. in calitate de Beneficiar.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara, modalitate de depunere in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantii care vor depune o noua oferta financiara vor fi invitati sa participle la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile oferte financiare.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul nr. 9).In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate in original de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Pentru documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentul respectiv a fostemis / semnat.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 din OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HARVIZ S.A.
Adresa postala: str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Tel. +40 266313636, Email: [email protected], Fax: +40 266313636, Adresa internet (URL): www.harviz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2013 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer