Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - HR-Pro-02.01 - Echipamente operationale sistem canalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 142635/23.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC. HARVIZ SA
Adresa postala: Str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Punct(e) de contact: Biroul UIP, Tel. +40 266313636, In atentia: ing. NAGY Istvan, Email: [email protected], Fax: +40 266313636, Adresa internet (URL): www.harviz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
HR-Pro-02.01 - Echipamente operationale sistem canalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Miercurea Ciuc, Judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea, instalarea, punerea in functiune, instruirea pers Benef si asigurarea service-ului., Conditii de livrare: DDP (conform INCOTERMS 2000) pentru:
Lot 1: Achizitie sisteme mobile de operare canalizare;
Lot 2: Achizitie sistem mobil CCTV;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144410-5 - Vidanjoare (Rev.2)
42997100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include livrarea, punerea in functiune, instruirea personalului Beneficiarului si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini. Conditii de livrare: DDP (conform INCOTERMS 2000) pentru 2 loturi de echipamente:
Lot 1: Achizitie sisteme mobile de operare canalizare? valoare estimata3.231.202lei- Furnizare echipamente dupa cum urmeaza:
1. Echipament mobil de spalarecanalizare 2 buc
2. Autospalator canalizare 10 mc 1 buc
3. Spalator canalizare (min 9 kW, 220 bar, 20 l/min) 2 buc
4. Pompe mobile (20 l/s) 4 buc- Instruire
Lot 2: Achizitie sistem mobil CCTV ? valoare estimata 669.185 lei
- Furnizare echipamente - sistem mobil CCTV 1 buc
- Instalare si punere in functiune
- Testare si instruire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- pentru Lotul 1 ?64.000 Lei;
- pentru Lotul 2 ? 8.000 Lei;Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 alin. (1 )din HG 925/2006 prin : - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (completata conform (Model orientativ Formularul nr. 3), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.Echivalenta pentru o GP constituita in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor. 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituita conform prevederilor art 86 si art 90 din HG 925/2006 prin: - Scrisoare de garantie de buna executie (conform Formular 22) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurariValabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Daca partile convin prin retineri succesive.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu Autoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte contracte.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune?77.4%Co-finantare nationala?22.6%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
Formularul nr. 6 Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) va fi prezentat de participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii si tertul sustinator, dupa caz.
Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.(in cazul tertului sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d))
- Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa reiasa ce nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor din care sa reiasa ca nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
Formularul nr. 8Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator sisau subcontractori)
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - KASSAY Janos - Presedinte Consiliu de Administratie
- ZOLYA Laszlo; Andras - Director General
- BOGATI Csaba - Director Tehnic;
- FULOP Arpad Zoltan - Contabil Sef
- MOLDOVAN REINITZ Jozsef - Sef Birou UIP
- LAZAR ANNA - Membru AGA
- ORBAN Bela - Membru AGA
- MAGYARI Zoltan - Membru AGA
- XANTUS Attila - Membru AGA
Formularul nr. 9 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta
Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
? Formularul nr. 10Declaratie privind calitatea de participant la procedura
? Formularul nr. 11Informatii generale despre ofertant
? Formularul nr. 12Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii) Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
Persoane juridice romane: Certificat Constatator, (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor), eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate.Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Note: 1. Certificatul Constatator trebuie prezentat de catre fiecare asociat (in cazul unei asocieri), tert sustinator si/sau subcontractor.
2. Ofertantul Castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe anii 2010, 2011, 2012 sa fie mai mare sau egala cuLot 1 ? 3.200.000 lei
Lot 2 ? 600.000 lei
Operatorul sa depuna orice document care sustine indeplinerea cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 13 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele doveditoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta ca operator economic in contracte de furnizare in ultimii in 3 ani:
- Cel putin 1 contract al carui obiect a fostfurnizarea de echipamente operationale sistem canalizare Lot 1;
- Cel putin 1 contract al carui obiect a fost furnizarea de echipamente inspectie video CCTV canalizare Lot 2;
Formularul nr. 14 Experienta similara ? privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Pt fiecare dintre contractele de furnizare similare prezentate, livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 14 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele doveditoare.
Cerinta nr. 1
Pentru Lot 1 si Lot 2
- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii)trebuie saindeplineasca cerinte privind standarde de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice privind licitatia electronica, cf art. 164 din OUG 34/2006: a) elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?; b) inform care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licit electronice sunt: ?ofertantii pot vedea nr de participanti inscrisi la licit?. Licit electronica va incepe la cel putin 2 (doua) zile lucrat de la transmit invitatiei. Invitatiile se transmit simultan pe cale electron tuturor particip. Nr de runde ale licit electronice: 1 (una). Durata rundei de licit: 24 ore. Licit electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. c) Dupa runda de licit electronica, se solicita op economici sa transmita AC, propunerea fin cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. Pt. particip la licit electron op. ec. trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
HR-Pro-02.01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Portugheza
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2013 10:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau impiternicit din partea ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: ANUL CURS RON / EURO2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Pentru documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentul respectiv a fostemis / semnat.In cazul documentelor emise in alta moneda decat Leu, in anul 2012, se va utiliza cursul de schimb publicat de BCE din luna in care documentul este datat si semnat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C HARVIZ S.A
Adresa postala: str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Tel. +40 266313636, Email: [email protected], Fax: +40 266313636, Adresa internet (URL): www.harviz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer