Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - HR-Ser-03 - VERIFICAREA PROIECTELOR DE CATRE VERIFICATORI AUTORIZATI


Anunt de participare (utilitati) numarul 137296/10.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC. HARVIZ SA
Adresa postala: Str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Punct(e) de contact: KIS Mihaly, Tel. +40 266313636, In atentia: Responsabil contract, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.harviz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica, Societate comerciala pe actiuni apartinand unitatilor teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
HR-Ser-03 - VERIFICAREA PROIECTELOR DE CATRE VERIFICATORI AUTORIZATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: In judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura servicii de Asistenta Tehnica pentru verificarea tehnica a documentatiilor tehnice de executie (DTAC, PT, DDE, dispozitii de santier) aferente a 7 (sapte) contracte de lucrari de catre verificatori tehnici atestati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii de verificare a proiectelor, sub forma serviciilor de verficare tehnica de specialitate a documentatiilor tehnice de executie (DTAC, PT, DDE, dispozitii de santier) pentru implementarea a 7 (sapte) contracte de lucrari pentru imbunatatire a infrastructurii serviciilor de canalizare si de alimentare cu apa potabila in Judetul Harghita.
Valoarea estimata fara TVA: 902, 794RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10.000 RON. Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 2), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii. 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituita conform prevederilor art 86 si art 90 din HG 925/2006 prin : :- Scrisoare de garantie bancara de buna executie (conform model din vol. 3 sectiunea 2) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurariValabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Daca partile convin prin retineri succesive.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractulincheiat cuAutoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte contracte.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 77, 4% si fonduri nationale 22, 6%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: Formularul nr.7 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Cerinta nr. 2: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, subcontractantii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
Formularul nr. 8Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt:
-Zolya Laszlo Andras-Director General;
-Bogati Csaba-Director Tehnic;
-Fulop Arpad Zoltan-Contabil Sef
-Moldovan Reinitz Jozsef-Sef UIP
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, subcontractantii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Cerinta nr. 3: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 9 Declaratie privind eligibilitatea - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociati, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d)) trebuie sa prezinte : Formularul nr. 10 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta:
-Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat. - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociati, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d)) trebuie sa prezinte documente doveditoare. Cerinta nr. 1: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
-Certificat Constatator, nu mai vechi de 60 de zile, eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate.Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata. - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Cerinta nr. 2: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Ofertantul Castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in copie legalizata.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 450.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta ca operator economic in servicii de verificare tehnica a proiectelor executate in ultimii in 3 ani:
Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani ( se vor calcula ultimii 3 ani pina la data depunerii ofertei) servicii de verificare tehnica a proiectelor de infrastructura de apa si apa uzata in cadrul a cel mult 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 450.000 lei
Cerinta nr. 2
Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului de servicii:
Ofertantul trebuie sa prezinte o echipa de experti cheie, formata din minimum 3 membri, care sa cumuleze toate atestatele in specialitatile: A1, A3, A4, Af, B9, C, Is, It, Ie.
Cerinta nr. 3
Formularul nr. 17 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subcontractori
Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Cerinta nr. 1
Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.
Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
HR-SER-03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 10:00
Locul: La sediul S.C. HARVIZ S.A., sala de sedinta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul nr. 3).Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: ? Formularul nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul nr. 11 Informatii generale despre ofertant? Formularul nr. 18Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii)? Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul)? Certificat de inregistrare in scopuri de TVA? Formularul nr.19 - Identificareafinanciara. In cazul unei asocieri, contul va apartine Liderului de asociere.In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate in original de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data deschiderii ofertelor.In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara , modalitate de depunere in plic inchis, caz in care contractulva fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantii care vor depune o noua oferta financiara vor fi invitati sa participle la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile oferte financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HARVIZ S.A.
Adresa postala: str. Salcam, nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Tel. +40 266313636, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.harviz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer