Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hrana pentru pesti D.S. Neamt


Anunt de participare numarul 148924/17.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Neamt, Tel. +40 213171005, In atentia: Angela Tamaslacaru, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str. V.A. Urechia nr. 24, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Neamt, Tel. +4 0233211696, In atentia: Angela Tamaslacaru, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P.(www.e-licitatie.ro)
Adresa postala: online, Localitatea: online, Cod postal: online, Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E.A.P.(www.e-licitatie.ro)
Adresa postala: online, Localitatea: online, Cod postal: online, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hrana pentru pesti D.S. Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Segioara din cadrul Ocolului Silvic Borca, subunitate a Directiei Silvice Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de hrana pentru pesti - furaje extrudate pentru puiet de pastrav si pastrav comun.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie hrana pentru pesti, furaje extrudate pentru puiet de pastrav si pastrav comun in cantitatile si asortimentele prevazute in Caietul de sarcini(23320 kg).
Valoarea estimata fara TVA: 36, 396EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 727, 92 euro, sau echivalent, in lei saualta valuta, la cursul stabilit de BNR, lei-valuta sau valuta-valuta, inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata sau daca contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din valoarea estimata, respectiv 363, 96 euro, echivalentul a 1620, 71 lei, cf art. 278^1 alin. 1 lit. a si alin. 2 din OUG 34/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazuri exceptionale, comisia de evaluare va solicita prelungirea termenului pentru garantia de participare. Forma de constituire a garantieie de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt, pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b. Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. c. Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120.Dovada platii garantiei de participare se va incarca atat in SEAP si se va depune si la sediul autoritatii contractante in original pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a posta dovada ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de productie al Directiei Silvice Neamt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b) ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;c)?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? formularul se prezinta pentrurespectarea Ord. ANRMAP 314/2010;
d)?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34 / 2006? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Doru Gherghel ? director; ing. Mircia Gorghiu ? director tehnic; ec. Radu Matrescu ? director economic; ing. Ing. Alexandru Balut -compartiment vanatoare si salmonicultura; ec. Doina Pana ? birou financiar ? contabil, Ec. Magdalena Mihalache ? birou financiar ? contabil, jr. Camelia Romaniuc - compartiment juridic; jr. Iulian Chindea ? compartiment juridic, dr. ing. Dana Isciuc - compartiment achizitii publice, ing. Angela Tamaslacaru? compartiment achizitii publice - formularul se prezinta pentru evitarea conflictului de interese si respingerea ofertelor care se afla in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34 / 2006.
e) ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181? se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c), c^1 si d) ? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, tertilor, ofertantilor asociati.
f.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de catre Direc?ia Generala a Finan?elor Publice ?i Controlul Finantelor de Stat - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati.Ofertantii vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa ca nu au datorii scadente lanivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
g)Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati
Ofertantii vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa ca nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. a.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului ? ofera informatiiin ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Informa?iile cuprinse in Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certifictul constatator emis de ONRC.
b.Persoane juridice/ fizice straine - vor respecta prevederile art.182 din OUG nr.34 / 2006 - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor. Pentru documentele care nu sunt in limba romana se vor ata?a ?i traducerile autorizate in limba romana. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Se solicita ofertantilor o cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei (2011, 2012 si 2013) ani de minim 40.000 euro sau echivalent, in lei sau in alta valuta, la cursul mediu anual lei-valuta sau valuta-valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)?Informatii generale? sau ?Declaratie privind cifra de afaceri?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani?, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 15.000 euro sau echivalent, in lei sau alta valuta, la cursul mediu anual lei-valuta sau valuta-valuta, stabilit de BNR. Cerinta poate fi realizata din cumulul a maxim doua contracte de furnizare produse similare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente/contracte/procese-verbale de receptie, etc. emise sau semnate de beneficiar, autoritati contractante sau client privati.
c)Ofertantul va prezenta Autorizare sau Inregistrare Sanitar - Veterinara si pentru siguranta alimentelor , eliberata de catre Directia Sanitar- Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (DSVSA), pentru spatiile destinat depozitarii sau producerii hranei pentru pesti, in baza prevederilor Ordinului 109/2010 al Agentiei Nationale Sanitare-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA).
Se solicita acest document pentru ca autoritatea contractanta sa aiba siguranta ca ofertantul detine un spatiu special destinat depozitarii sau producerii hranei pentru pesti si ca furajelenu sunt depozitate in conditii improprii de unde sa poata fi infestate cu germeni sau bacterii, sau sa primeasca mirosuri specifice altor produse si sa devina improprii pentru furajarea salmonidelor.
Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii.
Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardului SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalent( de asigurare a calitatii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) ?Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani?.b)Documente pentru sustinerea experientei similare.c) Autorizare sau Inregistrare Sanitar - Veterinara si pentru siguranta alimentelor , eliberata de catre Directia Sanitar- Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (DSVSA), pentru spatiile destinat depozitarii sau producerii hranei pentru pesti, in baza prevederilor Ordinului 109/2010 al Agentiei Nationale Sanitare-Veterinare si pentru Siguran?a Alimentelor (ANSVSA).?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii.Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardului SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalent (de asigurare a calitatii).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006).Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).In cazul ofertelor care sunt clasate pe primul loc si au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi. In acest caz, noile preturi nu le pot depasi pe cele vechi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1), lit. b), respectiv 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str. V.A. Urechia nr. 24, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2014 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer