Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hrana pentru pesti (pastrav)


Anunt de participare numarul 73108/05.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: PETRISOR VICA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: str. Closca nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500000, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Brasov, Tel.0268415770, Email: [email protected], Fax: 0268475678, Adresa internet (URL): Bogdan Costescu
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: str. Closca nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500000, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Brasov, Tel.0268415770, Email: [email protected], Fax: 0268475678, Adresa internet (URL): Bogdan Costescu
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: str. Closca nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500000, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Brasov, Tel.0268415770, In atentia: Bogdan Costescu, Email: [email protected], Fax: 0268475678
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hrana pentru pesti (pastrav)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Dejani, jud Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de produse: hrana pentru pesti - pastrav consum.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta trebuie depusa pentru 25 tone hrana tip extrudat pentru cresterea si ingrasarea pastravilor.
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 100RON.Contra-valoarea caietului de sarcini: 50RON.Garantie de buna executie 5%. Cash sau in contul RO08RZBR0000060000742105 deschis la Raiffeisen Bank-Brasov.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art. 44 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formulare/certificate: -Informatii generale.-Declaratia privind calitatea de participant.-Declaratii privind neincadrarea in pervederile art. 180 respectiv 181 din OUG 34/2006.-Declaratia privind eligibilitatea.-Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare documente care dovedesc capacitatea economico-financiara, certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ultimul bilant contabil-Certificat Constatator privind plata obligatiilor la bugetul local sigeneral consolidat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
- Produsele sa aiba certificat sanitar veterinar si certificat HACCP de calitate;
- Sa faca dovada detinerii de capacitati proprii de productie sau distributie de furaje extrudate pentru pastravul de consum
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Existenta a cel putin unei scrisori de recomandare de la beneficiari. Se vor indica in clar, numele si numarul de telefon a cel putin o persoana de contact de la beneficiar.- Produsele sa aiba certificat sanitar veterinar si certificat HACCP de calitate;
- Acordul scris pentru realizarea deloturi de proba la solicitarea autoritatii contractante timp de trei luni de la inceperea furnizarii hranei contractate pentru a se verifica indicele de conversie.- Respectarea cerintelor din Anexa 1 din caietul de sarcini atasat anuntului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pp
60%
Descriere: punctaj acordat pentru pretul cerut
2.
Pprot
10%
Descriere: punctaj acordat pentru continutul de proteina
3.
Pconv
15%
Descriere: punctaj acordat pentru indicele de conversie
4.
Pgr
10%
Descriere: punctaj acordat pentru continutul de grasime
5.
Pas
5%
Descriere: punctaj acordat pt asigurarea serv. post vanzare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: conf. III.1.1 .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 12:00
Locul: sediul D S Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cureta de Apel Brasov
Adresa postala: str. Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500000, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475146
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021314642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. reglementarilor in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Brasov
Adresa postala: str. Closca nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500000, Romania, Tel.0268415770, Email: [email protected], Fax: 0268475678
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer