Licitatie Publica - HRANA PENTRU PESTI (PASTRAVI)
Anunt de participare numarul 76055/22.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: PETRISOR VICA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, In atentia: Ing. Balut Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, In atentia: Ing. Balut Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, In atentia: Ing. Balut Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0233/.212.736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
HRANA PENTRU PESTI (PASTRAVI)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Stegioara, Ocolul Silvic Borca din Directia Silvica Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hrana pentru pesti (pastravi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26400 kg
Valoarea estimata fara TVA: 28, 580EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% din valoarea viitorului contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Completare si prezentare formular Informatii generale;
b. Completare si prezentare formular Declaratie privind eligibilitatea;
c. Completare si prezentare formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
d. Completare si prezentare formular Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
e. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
f. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.
g. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau de catre Camera de Comert si Industrie;
h. Persoane juridice / fizice straine documente in traducere legalizata care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Completare si prezentare formular Informatii privind situatia economico-financiara; nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani este de 122.000 lei fara TVA echivalent a 28.706 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Completare si prezentare formular Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani;
b. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii trei ani celputin un contract de furnizare ce face obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim 36.000 lei fara T.V.A., echivalent la 8.471 euro (la un curs de 4, 25 lei/euro);
c. Furnizorul / producatorul trebuie sa detina linie proprie pentru productia de furaje extrudate pentru pastravi; va prezenta o declaratie care sa dovedeasca acest lucru;
d. Furnizorul din Romania trebuie sa aiba cel putin 5 ani experienta in importul si distributia hranei pentru pastrav; furnizorul va prezenta in acest sens un document justificativ (ex. contract furnizare hrana pentru pastrav, factura furnizare hrana pentru pastrav, etc);
e. Furnizorul va prezenta minim 3 recomandari favorabile din partea altor beneficiari (directii silvce sau pastravarii cu care colaboreaza);f. Completarea si prezentarea formularului Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca nu este cazul, formularul se completeaza cu NU ESTE CAZUL;
h. Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001/2000 de asigurare a calitatii produselor sau alte dovezi ce atesta faptul ca ofertantul este in curs de obtinere a respectivului certificate; vor fi prezentate 2 certificate, unul pentru furnizor si unul pentru producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
. Numarul de recomandari de la alti utilizatori ai produselor prezentate in oferta
5%
Descriere:
3.
Termenul de plata al facturii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 11:00
Locul: Directia Silvica Neamt, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt, str. V.A. Urechia Nr. 24,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/514.750, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia, nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel.0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 11:26