Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranire efective


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
333.001 RON

Castigatorul Licitatiei: S.c. Muvi Prest S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 8207/08.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01662 Craiova
Adresa postala: Str.VAsile Alecsandri nr. 91, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: Mihai-Catalin Iana, Tel.0740287950, Email: [email protected], Fax: 0251563172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Garnizoana CRAIOVA-Str. V. Alecsandri nr.91, Caracal nr.101, 148 si 158, Amaradia nr.48, Bechetului nr.51-53, 1848 nr.98, Tancodromului nr.10, Dacia nr.56, jud. Dolj
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anuntDa
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personaluli prin asigurarea de hrana calda, hrana rece si suplimente de hrana, conform normelor la care au dreptul.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
333, 001.03RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Nu s-au prezentat oferte sau nu au fost prezentate oferte admisibile ca raspuns la Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
propunere financiara
90%
Descriere:
2.
propunere tehnica
10%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-3352
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: A-3352 Denumirea: Contract de prestari servicii de hranire in regim de cantina
V.1) Data atribuirii contractului 7/26/2007
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.c. Muvi Prest S.R.L.
Adresa postala: Str. KIEV, nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 200400, Romania, Tel.0269232751, Fax: 0269232751
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 333001.03 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: A-3352 Denumirea: Contract de prestari servicii de hranire in regim de cantina
V.1) Data atribuirii contractului 7/26/2007
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.c. Muvi Prest S.R.L.
Adresa postala: Str. KIEV, nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 200400, Romania, Tel.0269232751, Fax: 0269232751
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 106390.10 Moneda: EUR Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 106390.10 Moneda: EUR Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova-Sectia Contencios Admnistrativ
Adresa postala: Bd. N. Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01662 Craiova
Adresa postala: Str. VAsile Alecsandri, nr. 91, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Tel.0251562828, Fax: 251563172
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer