Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranire efective


Anunt de participare numarul 70678/10.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01662 Craiova
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri nr. 91, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: Marius CHIRITA, Tel.0740097894, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: CRAIOVA-Str. V. Alecsandri nr.91
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 564, 546 si 12, 020, 178RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului, prin asigurarea de hrana calda, hrana rece si suplimente de hrana, conform normelor la care au dreptul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ZILE HRANA, conform documentatiei de atribuire, pct. II.2 din Fisa de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 564, 546 si 12, 020, 178RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 65000 lei; Scrisoare de garantie bancara de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-plata prin virament in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocieri dupa semnarea contractului, daca este cazul .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declartie privind eligibilitatea (conform documentatiei); -Certificat de atestare fiscala privin indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat, eliberat de Ministerul Finantelor sau de unitatile subordonate acestuia; -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie;
-Certificat unic de inregistrare (CUI); -Certificat constatator eliberat de oficiul Registrului Comertului. (formulare tip in original sau copie legalizata, aflate in termenul de valabilitate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (conform documentatiei); -Bilantul contabil pe anul precedent, cu anexele la acesta, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea anexei 2 la Fisa de date; Bilantul contabil; Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani-cel putin 3267562 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele servcii prestate in ultimii trei ani; -Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul; -Personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul;
-Recomandari din partea altor beneficiari;
-Standarde de asigurare a calitatii;
-Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularelor anexate la fisa de date a acizitiei; Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract (mai multor contracte) care au avut ca obiect servicii similare (acelas cod CPV), in valoare de cel putin 3267562 lei. Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar. Candidatii trebuie sa detina un certificat conform cu standardul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 (sau echivalent)pentru obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
80%
Descriere:
2.
tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante U.M. 01662 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor avand asupra lor documentele de identitate si mandat/imputernicire de prezentare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu , nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.040251415600, Fax: 040251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al U.M. 01662 Craiova
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri nr. 91, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Tel.0251562828, Fax: 0251563172
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2009 03:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer