Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranire efective


Anunt de participare numarul 28583/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01662 Craiova
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri nr. 91, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: Mihai-Catalin Iana, Tel.0740287950, Email: [email protected], Fax: 0251563172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Garnizoana CRAIOVA-Str. V. Alecsandri nr.91, Caracal nr.101, 148 si 158, Amaradia nr.48, Bechetului nr.51-53, 1848 nr.98, Tancodromului nr.10, Dacia nr.56, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 817, 961.82 si 4, 510, 690.26RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului, prin asigurarea de hrana calda, hrana rece si suplimente de hrana, conform normelor la care au dreptul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ZILE HRANA: Norma nr.1=minim 0-maxim 2398; N6= 6440-150146; N6A= 0-3399; N6B= 0-3100; N8= 114000-114000; N11= 0-1500; N12B= 104962-110962; N12C= 4500-4500; N12D= 5750-5610.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 817, 961.82 si 4, 510, 690.26RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achzitionarea de servicii suplimentare, se va face in limita cantitatilor maxime prevazute.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 14 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2007 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 90214 lei; Scrisoare de garantie bancara de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-plata prin virament in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie comuna, legalizata si inscrisa la Registrul Comertului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declartie privind eligibilitatea (conform documentatiei); -Certificat de atestare fiscala privin indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat, eliberat de Ministerul Finantelor sau de unitatile subordonate acestuia; -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie;
-Certificat unic de inregistrare (CUI); -Certificat constatator eliberat de oficiul Registrului Comertului. (formulare tip in original sau copie legalizata, aflate in termenul de valabilitate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (conform documentatiei); -Bilantul contabil pe anul precedent, cu anexele la acesta, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea anexei 2 la Fisa de date; Bilantul contabil; Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani-cel putin 4510690.26 lei (echivalentul a 1441115.10 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele servcii prestate in ultimii trei ani; -Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul; -Personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul;
-Recomandari din partea altor beneficiari;
-Standarde de asigurare a calitatii;
-Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularelor anexate nr.3, 4, 5, 6, 7 la documentatia de atribuire; Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract (mai multor contracte) care au avut ca obiect servicii similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de cel putin 90213, 80 lei. Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar. Candidatii trebuie sa detina un certificat conform cu standardul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 (sau echivalent)pentru obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar platit la casieria autoritatii contractante, in baza unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante U.M. 01662 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor avand asupra lor documentele de identitate si mandat/imputernicire de prezentare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al U.M. 01662 Craiova
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri nr. 91, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Tel.0251562828, Fax: 0251563172
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer