Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranire efective


Anunt de participare numarul 13358/09.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01662 Craiova
Adresa postala: Str. VAsile alecsandri nr. 91, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: Marius Chirita, Tel.0740097894, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0251563172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Garnizoana CRAIOVA-Str. V. Alecsandri nr.91, Caracal nr.101, 148 si 158, Amaradia nr.48, Bechetului nr.51-53, 1848 nr.98, Tancodromului nr.10, Dacia nr.56, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personaluli prin asigurarea de hrana calda, hrana rece si suplimente de hrana, conform normelor la care au dreptul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ZILE HRANA: Norma nr.1=minim 0-maxim 1670; N6= 3080-56680; N6A= 0-600; N6B= 0-500; N8= 18000-60000; N11= 0-500; N12B= 28650-71570; N12C= 500-3200; N12D= 3300-5610.
Valoarea estimata fara TVA: intre 354, 987 si 1, 976, 450RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achzitionarea de servicii suplimentare, se va face in limita cantitatilor maxime prevazute.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.07.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 39529 lei; Scrisoare de garantie bancara de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-plata prin virament in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie comuna, legalizata si inscrisa la Registrul Comertului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declartie privind eligibilitatea (conform documentatiei); -Certificat de atestare fiscala privin indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat, eliberat de Ministerul Finantelor sau de unitatile subordonate acestuia; -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie;
-Certificat unic de inregistrare (CUI); -Certificat constatator eliberat de oficiul Registrului Comertului. (formulare tip in original sau copie legalizata, aflate in termenul de valabilitate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (conform documentatiei); -Bilantul contabil pe anul precedent, cu anexele la acesta, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea anexei 2 la Fisa de date;Bilantul contabil;Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani-cel putin 1976450 lei (echivalentul a 593528 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele servcii prestate in ultimii trei ani; -Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul; -Personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul;
-Standarde de asigurare a calitatii;
-Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularelor anexate nr.3, 4, 5, 6, 7 la documentatia de atribuire;Candidatii trebuie sa detina un certificat conform cu standardul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 pentru obiectul contarctului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara
90%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar platit la casieria autoritatii contractante, in baza unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante U.M. 01662 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor avand asupra lor documentele de identitate si mandat/imputernicire de prezentare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova-Sectia Contencios Admnistrativ
Adresa postala: Bd. N. Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 0213118095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2007 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer