Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranire efective


Anunt de participare numarul 3567/28.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01037 VATRA DORNEI
Adresa postala: str Calea Transilvaniei, nr 70A, Vatra Dornei, Suceava, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Punct(e) de contact: DORUT GREAB, Tel.0230373621, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230371401, Adresa internet (URL): str Calea Transilvaniei, nr 70A, Vatra Dornei, Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul UM 01037 Vatra Dornei
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 731, 426RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente anuale pe durata unui an calendaristic, cu valoarea estimata de 432.856 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor de cadre militare, militari voluntari si a personalului civil contractual
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cantina, hranire efective de militari si personal civil contractual
Valoarea estimata fara TVA: 1, 731, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2007 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 5000 RON Garantie de buna executie 5% din valoarea primului contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in contul de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta di punct de vedere profesional ( certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat Unic de Inregistrare - emis de Oficiul Registrului Comertului)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se depune copie dupa ultimul bilant contabil pe anul 2006. Se completeaza formularul anexat documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala pe ultimul an peste 100% (active circulante/datorii externe x 100). Solvabilitate patrimoniala pe ultimul an peste 30% (capital propriu / total pasiv x 100)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea documentatiei care dovedeste indeplinirea conditiilor minime de calificare solicitate.Completarea formularelor anexate documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare si a caror valoare este cel putin egala cu 200.000 RON. Prezentarea unei recomandari din partea unui beneficiar. Sistemul de management al calitatii conform standard SR EN ISO 9001/2001, atestat de catre un organism acreditat. Autorizatiile sanitare pentru mijloacele de transport mentionate in oferta. Asigurarea mijloacelor tehnice conform fisei de date a achizitiei. Asigurarea personalului de specialitate conform fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 10:00
Locul: sediul UM 01037 Vatra Dornei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si comisia de evaluare a beneficiarului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos.Oltenitei, nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.(021)3321240, Email: www.cabuc.ro, Fax: (021)3323377
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr.38, Sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(021)3118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: (021)3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic propriu
Adresa postala: Unitatea militara 01037, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: : 727500, Romania, Tel.(0230)373621, Email: [email protected], Fax: (0230)371401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer