Licitatie Publica - Hranire efective
Anunt de participare numarul 1336/05.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02480 CAMPULUNG MOLDOVENESC
Adresa postala: Izvorul Malului nr 6, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Dumitrescu, Tel.0230314931, Email: [email protected], Fax: 0230314930
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 02480 Campulung Moldovenesc
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 15 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 221, 894RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente anuale pe durata uni an calendaristic cu valoarea estimata de 1555129 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor de elevi si cadre
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 6, 221, 894RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare si de buna executie conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate Comerciala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat unic de inregistrarea, emis de Oficiul Registrului Comertului)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se depune copie dupa ultimul bilant contabil pe anul 2006. Se completeaza formularul anexat documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lichiditate generala pe ultimul an peste 100%. (active circulante/datorii curente x 100) - Solvabilitate patrimoniala pe ultimul an peste 30%. (capital propriu/total pasiv x 100)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea documentatiei care dovedeste indeplinirea conditiilor minime de calificare solicitate. Completarea formularelor anexate documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare si a carui valoare este cel putin egala cu 800000 RON. - Prezentarea unei recomandari din partea unui beneficiar. - Sistemul de management al calitatii conform standard SR EN ISO 9001/2001, atestat de catre un organism acreditat. - Autorizatiile sanitare pentru mijloacele de transport mentionate in oferta. - Asigurarea mijloacelor tehnice conform fisei de date a achizitiei. - Asigurarea personalului de specialitate conform fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S10-011250 din 16.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii beneficiare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 14:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2007 09:00
Locul: Sediul Unitatii Militare 02480 Campulung Moldovenesc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si comisia de evaluare a beneficiarului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021)332.12.40, Email: www.cabuc.ro, Fax: (021)332.33.77
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(021)311.80.90, Email: www.anrmap, Fax: (021)311.80.95
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juritic propriu
Adresa postala: Unitatea Militara 02480, Localitatea: Cimpulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel.0230/314930, Fax: 0230/314930
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2007 08:49