Licitatie Publica - Hranire in regim cantina
Anunt de participare numarul 6975/27.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01407
Adresa postala: str. G-ral Nicolae Dascalescu nr. 239 jud. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610191, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI CIPRIAN JAPALELA, Tel.0233212860, Email: [email protected], Fax: 0233216250
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: str. General Nicolae Dascalescu nr. 239, Piatra Neamt, judetul Neamt, ROMINIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 871, 810RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se incheie anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii hranire a personalului militar si civil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serivicii de cantina, hranire personal militar si civil contractual, conform documentatiei de atribuire; Oferta se depune pentru toate normele de hrana.
Valoarea estimata fara TVA: 467, 952RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 37436 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul de stat; plata: cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent emis de autoritatile competente; - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OU 34 / 2006; - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ( certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat Unic de Inregistrare )prin care se demonstreaza ca activeaza in domeniul profesional care face obiectul prestarii de servicii hranire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea documentatiei care dovedeste indeplinirea conditiilor minime de calificare solicitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin 1403856 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea documentatiei care dovedeste indeplinirea conditiilor minime de calificare solicitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-obtinerea autorizatiilor sanitare, sanitar-veterinare, inclusiv pentru autovehiculul / autovehiculele folosite pentru transportul alimentelor; - minim o autoizoterma pentru transport alimente; - asigurarea personalului de specialitate conform fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Unitatii Militare 01407 Piatra Neamt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 11:00
Locul: la sediul Unitatii Militare 01407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repezentantii ofertantilor vor avea asupra lor imputernicire si documente de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta se depune pentru toate normlee de hrana
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al UM 01407
Adresa postala: str. G-ral Nicolae Dascalescu nr. 239 jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610191, Romania, Tel.0233212860, Email: [email protected], Fax: 0233216250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 09:56