Licitatie Publica - Hranire in regim de cantina
Anunt de participare numarul 112955/15.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02648
Adresa postala: B-DUL GEORGE COSBUC, NR 81-83, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050141, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU CIOBOTARU, Tel. 021.335.46.60 / int 131, mobil 0733.075.998, Email: [email protected], Fax: 021.335.57.63, Adresa internet (URL): www.mta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Bucuresti, langa sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranire in regim de cantina, in locatia special amenajata a autoritatii contractante, avand toate dotarile necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul de studenti care vor servi hrana este de minim 633 studenti si maxim 1036 studenti.
Studentii vor servi 3 mese pe zi (dimineata, pranz, seara) plus gustarea, mai putin pe perioada vacantelor.
Contractul va fi intocmit pana la 31.12.2011.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 893, 903 si 7, 296, 427RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul initial poate fi prelungit cu 4 luni conform art. 6 al.(3)din HG 925/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :49.000 leiGarantie de buna executie :10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din O.u.G. nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a ofertantului;3. Certificat de atestare fiscala;4. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;5. Declaratie pe proprie raspundere;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
7. Certificat de inregistrare dela Oficiul Registrului Comertului;8. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale ;
2. Bilantul contabil .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii doi ani in domeniul serviciilor ce fac obiectul CS sa fie de minim 2.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara;2. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
3. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. A indeplinit in ultimi 3 ani cel putin 1 contract care a vut ca obiect de activitate prestarea de servicii similirare cu cele care fac obiectul CS cu o valoare cel putin egala cu 2.500.000 lei.2. Sa demonstreze ca are angajat in ultimii 3 ani un personal mediu anual de 48 angajati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
40
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S107-162709 din 04.06.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.49, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256^2 din O.u.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02648 Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul G.Cosbuc, Nr, 81-83, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050141, Romania, Tel. 021.335.46.60 int. 303, Fax: 021.335.57.63, Adresa internet (URL): www.mta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 12:28