Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - hranire personal prin operatori economici in sistem cantina


Anunt de participare numarul 81821/09.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01653
Adresa postala: str. Vulturului nr. 30, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440268, Romania, Punct(e) de contact: Lt. ASTEFANOAEI IONUT, Tel.0261766144, In atentia: Lt.col. ALEXANDRU PAUN, Email: [email protected], Fax: 0261766133, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
hranire personal prin operatori economici in sistem cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: sediul U.M. 01653 Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 27 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 255, 504.62RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente, daca vor fi alocate fondurile bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hranire calorica, pe baza de norme de hrana, cu prepararea unei gustari calde zilnic, in zilele lucratoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
estimativ 170 portii/zi, in zilele lucratoare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 255, 504.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10000 lei, sau 5000 lei pt. i.m.m.-uri, constituita pana la data semnarii contractului subsecvent nr. 1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul de stat, prin M.Ap.N., cu plata bilunar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se solicita formalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006;
- Declaratii privind eligibilitatea art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Pubice;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in original, din care sa rezulte urmatoarele informatii: obiectul secundar de activitate al ofertantului, asociatul unic/asociati, administratorul/ administratorii societatii, sediul social principal/secundar, punctele de lucru, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilantului contabil din ultimii trei ani (2007, 2008, prima jumatate a anului 2009);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa completa, conform formularului;
- Cifra medie de afaceri proprie aferenta ultimilor 3 ani de minim 1.697.111, 28 lei / 400.971, 36 euro (de 3 ori valoarea unui contract subsecvent) sau 848.555, 64 lei / 200.485, 68 euro pt. i.m.m.-uri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise privind experienta similara;
- Recomandari din partea altor beneficiari;
- Declaratie pe propria raspundere privind obligativitatea agentului economic de-a dispune de dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe considerat strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii in cazul in care va fi declarat castigator al procedurii de achizitie;
- Declaratie pe propria raspundere privind obligativitatea agentului economic de-a dispune de personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii in cazul in care va fi declarat castigator al procedurii de achizitie;
- Declaratie care contine numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa completa, conform formularului;
- Sa faca dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracteavand ca obiect prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 565.703, 76 lei / 133.657, 12 euro sau 282.851, 88 lei/ 66.828, 56 euro pt. i.m.m.-uri;
- Sa prezinte cel putin 2 (doua) recomandari pozitive din partea unui beneficiar pentru un contract similar;
- Declaratie completa, conform formularului;
- Declaratie completa, conform formularului;
- Declaratie completa, conform formularului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 11:30
Locul: sediul U.M. 01653 Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele din partea operatorilor economici care au depus oferta, pe baza de imputernicire scrisa!
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazu nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.+40261.711.141, Email: [email protected], Fax: +40261.713.750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02565, Compartimentul asistenta juridica si legislativa
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr. 1-3, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-590.563, 590.564, int. 178, Email: [email protected], Fax: 0264-590.557, Adresa internet (URL): www.clujarm.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2009 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer