Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranire prin operatori economici


Anunt de participare numarul 34073/28.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01256 CARACAL
Adresa postala: STR. WALTER MARACINEANU, NR. 25, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN STANCILA, Tel.0249511223, Email: [email protected], Fax: 0249518520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire prin operatori economici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01256 Caracal, str. Walter Maracineanu, nr. 25
Unitatea Militara 01252 Caracal, str. infratirii, nr. 7
Unitatea Militara 02628 caracal, str. Carpati, nr. 137
Unitatea Militara 01871 Deveselu, localitatea Deveselu, jud. Olt
Unitatea Militara 01013 Tg. Carbunesti, str. trandafirilor, nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de hranire a unui efectiv zilnic de 1400 persoane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Norma nr. 6:65279 minim - 90386 maxim, zile hrana;
Norma nr. 6A: 150 minim - 150 maxim, zile hrana;
Norma nr. 8:112700 minim - 133700 maxim, zile hrana;
Norma nr. 11:1442 minim - 1442 maxim, zile hrana;
Norma nr. 12B: 33624 minim - 40444 maxim, zile hrana;
Norma nr. 12C: 4900 minim - 4900 maxim, zile hrana;
Norma nr. 12D: 1834 minim - 2422 maxim, zile hrana;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 372, 489RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului cu inca 4 luni, respectiv pina la 30.04.2009.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 67450 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara, in original depusa cu oferta. garantia de buna executie conform DA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul repartizat ministerului apararii; ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- prezentarea cazierului juduciar(in original sau copie legalizata)
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- certificat de atestare fiscala
- certificat constatatorprivind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
- certificat unic de inregistrare(in copie legalizata)
- certificat constatator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertelor, in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale
- bilanturile contabile din ultimii 3 ani(copii autentificate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei anisa fie de minim 6744980 LEI sau echivalentul a 2029298
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
-prezentarea autorizatiilor sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport
- declaratie privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze
- declaratie privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personallui angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere
- prezentarea de documente care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent) si a unei declaratii ca este implementat sistemul de management al sigurantei alimentare conform HG 924/2005.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- in ultimii trei ani operatorul economic a indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea activitatii de hranire si care a avut valoarea de minim 3372490 LEIsau echivalentul a 1014649 - prezentarea cel putin a unei recomandari pentru un contract similar- prezentarea declaratiilor solicitate completate-prezentarea unui certificat valabil privind sistemul de management al calitatii si a declaratiei ca este implementat sistemul de management al sigurantei alimentare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 4776 / 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul autoritatii contractante cu numerar, la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2007 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.02.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 12:00
Locul: La sediul U.M. 01256 Caracal, str. Walter Maracineanu, nr. 25.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer