Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranire prin operatori economici


Anunt de participare numarul 31674/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara Nr. 01788
Adresa postala: Str. Principala nr. 153, loc. Lunca de Sus, jud. Harghita, Localitatea: Lunca de Sus, Cod postal: 537115, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Munteanu, Tel.0266339230, Email: [email protected], Fax: 0266339456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranire prin operatori economici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara nr. 01788, str. Principala, nr. 153, loc. Lunca de Sus, jud. Harghita, cod postal 573115, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de hranire a unui efectiv zilnic de 90 persoane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de hranire a unui efectiv zilnic de 90 persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 652RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului de servicii pentru inca 4 luni.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.10.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 1000 lei, iar garantia de buna executie este de 1732 lei, constituite prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat. Plata prin virament cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea agentilor economici trebuie sa fie legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- certificat constatator eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Financiar de Stat Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile catre bugetul de stat original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006)- bilantul contabil la 31.12.2006- document care certifica lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) - nu se accepta declaratii pe proprie raspundere
- document care certifica solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) - nu se accepta declaratii pe proprie raspundere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie de minim 70.000 RON sau echivalentul a 21.200 - lichiditatea generala medie pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie mai mare de 100% si cu tendinta crescatoare- solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie mai mare de 30% si cu tendinta crescatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fise de informatii generale si de experienta similara, recomandari, organigrama societatii;
- declaratii si situatii privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, subcontractantii, obligatii contractuale, personalul angajat, asigurarea cu echipamente si personal strict necesare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- operatorul economic sa aiba o vechime de minim 3 ani;
- in ultimii trei ani operatorul economic a indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea activitatii de hranire si care a avut valoarea de minim 35.000 RON fara TVA sau echivalentul a 10500 fara TVA;
- operatorul economic sa puna la dispozitie la sediul contractantului minim tehnica si personalul de specialitate prevazute in documentatia de hranire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2904 / 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 11:00
Locul: Sediul UM 01788
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea reprezentantilor operatorilor economici se face pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul cu maxim 4 luni in conditile legii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinica Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Serviciul juridic al unitatii contractante (UM 01101 Miercurea Ciuc)
Adresa postala: str. Harghitei, nr. 203, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Tel.(+4)0266311858, Email: relatiipublice01101yahoo.com, Fax: (+4)0266372074
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinica Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer