Licitatie Publica - hranire zilnica personal in regim de cantina si / sau catering
Anunt de participare numarul 26049/01.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02214
Adresa postala: sector 5 , sos. Antiaeriana nr. 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051015, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Gheorghe, Tel.4205060, Email: [email protected], Fax: 4213685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
hranire zilnica personalin regim de cantina si / sau catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: localitatea Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 772, 787 si 16, 262, 602RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anuala
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hranire zilnica personalla mai multe norme de hrana, in noua locatii de pe teritoriul localitatii Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
primul contract subsecvent - conform datelor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 578, 493 si 2, 068, 374RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participarein valoare de 162.500 lei si garantie de buna executie a contractului din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;
Document oficial din care sa rezulte ca ofertantulnu se afla in una din situatiile a), b) si d) din art. 181 din OUG 34/2006;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale ;
Document care sa ateste caprestarea serviciilor de hranire oameni seexecuta curespectarea normelor legale privitoare la protectia si stingerea incendiilor si la conditiile de munca si protectie a muncii ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Document care sa ateste situatia economica si financiara ;
Fise de informatii privind experienta similara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra de afaceri cumulata pe cel mult ultimii trei ani sa fiecel putin egala cu valoarea de 16.875.000 lei.2. experienta similara pentru prestari servicii de catering si / sau cantina sa aiba valoarea de cel putin 8.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl lista princip prest servin ult 3 ani;
Decl prest asig neces minimului debun mat resortul hranirii ;
Decl prest asig neces minimului depersonal;
Decl prest asig neces minimuluimijl tp ;
Decl de asumare a executarii lucrilor constr siasig bun mat din planul minreabilit;
Daca este cazul - Declaratia cusubcontractanti;
Doc sistemmanagement alcalitatii;
Document caprestarea serv se face curespectarea Normelor HACCP;
Standard de protectie amediului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii sau prin OP in contul unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 12:00
Locul: sediul UM 02214
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 16:11