Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranirea efectivelor in regim cantina


Anunt de participare numarul 3520/28.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01042 CURTEA DE ARGES
Adresa postala: Str. Victoriei, Nr. 12, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: RADU HERCIU, Tel.0248722450, 0248722451, 0248722452, In atentia: Compartimentului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0248721651
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul UM 01042 Curtea de Arges, Str. Victoriei, Nr. 12
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul este obligat sa asigure cel putin in zilele lucratoare prepararea si servirea a minimum unei mese calde precum si a unor suplimente de hrana in conformitate cu normele de hrana ale militarilor si personalului civil.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 34143, maxim 69898 zile hrana/ om la diverse norme de hranire ale militarilor si personalului civil.
Valoarea estimata fara TVA: intre 184, 147 si 415, 325RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna eecutie in cuantum de 9 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, in limita creditelor deschise , plata efectuandu-se dupa emiterea facturii de catre prestator prin ordin de plata, dupa deschiderea liniilor de credit bugetar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea prin care ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006.
2. Cazier judiciar
3. Certificat de atestare fiscala - emis de Ministerul Finantelor Publice (unitati subordonate), valabil pana la data sedintei de deschidere a ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (consiliul Local), valabil pana la data sedintei de deschidere a ofertelor.
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006.
6. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiara
2. Fisa de informatii generale
3. Lista privind subcontractantii si acordurile de subcontractare
4. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari.
5. Bilant contabil vizat si inregistrat de organe competente pe ultimii 2 ani (la 31.12.2005 si 31.12.2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 276220 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare generala
2. Sustinere tehnica
3. Experienta similara
4. Recomandari din partea altor beneficiari- servicii similare
5. Certificarea sistemului calitatii.
6. Resurse tehice strict necesare derularii contractului.
7. Resurse umanestrict necesari derularii contractului.
8. Asumarea prin oferta a Planului de modernizare a spatiilor de hranire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea a cel putin unui contract in ultimii trei ani a carui valoare a fost cel putin 184147 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 691/ 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria UM 01042 Curtea de Arges, Str. Victoriei, Nr. 12
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.05.2007 10:00
Locul: Sediul UM 01042 Curtea de Arges, Str. Victoriei, Nr 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire si BI (CI)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta preconizeaza sa achizitioneze servicii similare la terminarea contractuuli. Garantia de participare se stabileste la 2900 RON si se va realiza sub forma de scrisoare de garantie bancara pe o perioada de valabilitate de cel putin 93 zile de la depunerea ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Bulevard Dinicu Golescu, Nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic UM 01107 Brasov
Adresa postala: Str. N. Titulescu , nr. 1-2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500010, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer