Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranirea efectivelor in regim de cantina


Anunt de participare numarul 71735/07.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01041 FAGARAS
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 66, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Boda, Tel.0268214042, Email: [email protected], Fax: 0268213377
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 197, 381.37RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractul subsecvent nr.1:01.05.2009-31.12.2009; Contractul subsecvent nr.2:01.01.2010 - 31.12.2010
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor U.M. 01041 Fagaras in regim de cantina.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a serviciilor si cantitatea pentru fiecare norma de hranire in parte sunt prezentate in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 197, 381.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 21973.81 reprezentand 1% din valoarea estimativa a acordului-cadru.Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face lunar, prin virament bancar intr-un cont de trezorerie aflat la dispozitia operatorului economic. Sursa de finantare: bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior depunerii ofertei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va solicita completarea urmatoarelor formulare din documentatia de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea (art. 180/OuG 34/2006);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006;
- Fisa de informatii generale;
Se vor solicita certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, documente valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va solicita completarea Fisei de informatii generale (formular din documentatia de atribuire).
Se va solicita prezentarea bilantului din iunie 2008 si balanta aferenta, balanta aferenta lunii decembrie 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri din ultimii 3 ani de 3950000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va solicita completarea urmatoarelor formulare din documentatia de atribuire:
- Formular de experienta similara;
- Declaratie privind dotarile specifice proprii pe care operatorul se angajeaza sa le utilizeze precum si a celor pe care acesta le are din inchirieri sau alte colaborari;
- Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar prestarii serviciului de hranire;
- Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni;
- Declaratie privind numarul si pregatirea cadrelor de conducere.
Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, care va cuprinde valori, perioade si beneficiari.
Recomandari din partea altor beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unuia sau mai multe contracte ce au avut ca obiect de activitate prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2000000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 796 din 28.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2009 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentantii tuturor agentilor economici care si-au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Agentii economici interesati de obtinerea documentatiei de atribuire vor prezenta autoritatii contractante o solicitare scrisa, prin persoana delegata sa ridice documentatia sau prin fax.In cazul in care cererea se face prin fax, aceasta va trebui primita inainte de prezentarea persoanei imputernicite pentru ridicarea documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu OuG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01041
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 66, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Tel.0268/214042 int. 121, Email: [email protected], Fax: 0268/213377
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2009 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer