Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranirea efectivelor in regim de cantina


Anunt de participare numarul 35487/11.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01041 FAGARAS
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 66, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: ANDREI IZOTA, Tel.0268214042, Email: [email protected], Fax: 0268213377
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M.01041 Fagaras, str Tudor Vladimirescu, nr. 66, cod postal 505200, jud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 600, 048 si 14, 161, 260RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se incheie anual, valoarea minima estimata a fiecarui contract subsecvent este 1400012, iar cea maxima 3540315
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor militare in regim de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 457724, maxim 1115036 zile hrana om la diferite norme
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 600, 048 si 14, 161, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 28323 RON. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri bugetare, plata efectuandu-se prin ordin de plata dupa emiterea facturii de catre agentul economic
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt solicitate urmatoarele documente : declaratie privind eligibilitatea , certificate constatatoare privind indeplinirea cerintelor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( inclusiv cele locale ), angajament de confidentialitate , certificat unic de inregistrare , certificat de inregistrare fiscala , certificarea sistemului SR-EN-ISO 9001/2001(echivalent) sau in curs de obtinere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime : declaratie privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ( cel putin egala cu 1450000lei), fisa de informatii generale, fise experienta similara, bilanturi contabile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.serv.prest.in ult.3 ani.Recom. de la benefic.Autoriz.sanitar (sanitar-veter.) pt.mijl.de transp. pe care le detine.Decl.pe propr.rasp. cu inf.pvd. dotari specif., echipam. tehn., mijl.de transp., lab./mijl. fixe fol.pt.indepl. contr.Decl.cu inf.pvd.nr.mediu, in ult.12 l. pt.pers.angaj., pers.de spec., nr.si preg.cadre cond., pers. responsab.dir.de indepl. contr.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Ofertant.va dovedi inch. si indepl. in ultimii 3 ani, a unuia/m.multe contr. pvd. prest.serv.similare, a caror val.cumul.sa fie de minim 1450000 leiprezent.unei recoman.de la benef. pt.contr.similar; asig.cu tehn.si dotari, strict neces.pt.indepl.contr.de serv.;asig. pers.de spec.strict nec.pt.indepl.contr. de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Fagaras, str. Tudor Vladimirescu, nr.66, Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici care au depus oferta prin reprezentantii legali sau persoane care sunt imputernicite in scris de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleus nr. 6 , sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.0141 Fagaras - Biroul juridic
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Tel.0268214042 int 154, Fax: 0268213377
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2007 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer