Licitatie Publica - Hranirea efectivelor in regim de cantina
Anunt de participare numarul 30605/04.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.01752
Adresa postala: NICOLAE FILIPESCU , NR.3A, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: SILVIU MOICA, Tel.0265770050, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0265779624 ; 0265774586;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M.01752 SIGHISOARA , STR.NICOLAE FILIPESCU , NR.3A, JUD.MURES
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 37 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 077, 462RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTAREA SERVICIULUI DE HRANIRE PENTRU EFECTIVELE U.M.01752 SIGHISOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM 138273 , MAXIM 197069 ZILE HRANA OM LA DIFERITE NORME DE HRANIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 077, 462RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.11.2007 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 21.550LEI.RON , GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUMUL DE 5% DIN VALOAREA ACORDULUI CADRU , RESPECTIV 53.873 LEI RON .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACTUL ESTE FINANTAT DIN FONDURI BUGETARE , PLATA EFECTUANDU-SE PRIN ORDIN DE PLATA DUPA EMITEREA FACTURII DE CATRE AGENTUL ECONOMIC.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA PRIN NOTARIAT A ASOCIERII IN CAZUL IN CARE OFERTA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Se vor incheia contracte subsecvente pe fiecare an bugetar cu posibilitatea prelungirii acestuia cu pana la 4 luni, prin act aditional (pana la alocarea bugetului), fara reluarea competitiei.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitatea necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate. Sunt solicitate urmatoarele documente : declaratie privind eligibilitatea , certificate constatatoare privind indeplinirea cerintelor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( inclusiv cele locale ), angajament de confidentialitate , certificat unic de inregistrare , certificat de inregistrare fiscala , certificarea sistemului SR-EN-ISO 9001/2001.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime : declaratie privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ( cel putin egala cu 791.600 lei , sau 250.000 euro), lichiditatea din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100 % , solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si dotarile specifice necesare desfasurarii activitatii de hranire , declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , asumarea planului spatiilor , documente edificatoare ca detine cel putin un mijloc de transport autorizat sanitar - veterinar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Factori de evaluare economici
80%
Descriere:
2.
Factori de evaluare tehnici
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 10:00
Locul: U.M.01752 , str. Nicolae Filipescu nr. 3A , Loc.Sighisoara , Jud. MURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici care au depus oferta prin reprezentantii legali sau persoane care sunt imputernicite in scris de catre ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleus nr. 6 , sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
U.M. 01101 MIERCUREA CIUC
Adresa postala: Str. HARGHITA nr. 203, Localitatea: MIERCUREA CIUC, Cod postal: 530152, Romania, Tel.0266372074, Fax: 0266372074
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01752 SIGHISOARA
Adresa postala: Str. Nicolae Filipescu nr. 3 A, Localitatea: SIGHISOARA, Cod postal: 545400, Romania, Tel.0265770050, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0265779624 ; 0265774586
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 15:01