Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranirea efectivelor in regim de cantina


Anunt de participare numarul 15574/22.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01037 VATRA DORNEI
Adresa postala: str Calea Transilvaniei, nr 70A, Vatra Dornei, Suceava, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Punct(e) de contact: DORUT GREAB, Tel.0230373621, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230371401
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M.01037 Vatra Dornei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul este obligat sa asigure, zilnic, hranirea efectivelor, in cantitatile si continutul caloric stabilit prin normele de hrana ale personalului Ministerului Apararii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim10.440, maxim 18.440 zile hrana/om la diferite norme de hrana
Valoarea estimata fara TVA: intre 53.36 si 101.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1.800 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri bugetare, plata efectuandu-se prin virament, in contul de trezorerie, dupa emiterea facturii de catre prestator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii , in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt solicitate urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - angajament de confidentialitate - certificat unic de inregistrare - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale - bilantul contabil pe anii 2005, 2006 - balanta de verificare la data de 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin 300.000 RON fara TVA-Lichiditate generala pe ultimul an peste 100%.(active circulante/datorii curente x 100): -Solvabilitate patrimoniala pe ultimul an peste 30%.(capital propriu/total pasiv x 100):
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Depunerea documentelor care dovedesc indeplinirea conditiilor minime de calificare solicitate. Completarea formularelor prezentate in documentatia de atribuire
- fise de experienta similara - autorizatii sanitare pentru punctele de lucru si mijloacele de transport - declaratie privind dotarile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- in ultimii 3 ani ofertantul sa fi indeplinit cel putin un contract de servicii similar a carei valoare sa fie de minim 200.000 RON fara TVA . - Prezentarea unei recomandari din partea unui beneficiar. - Sistemul de management al calitatii conform standard SR EN ISO 9001/2001, atestat de catre un organism acreditat. - Autorizatiile sanitare pentru mijloacele de transport mentionate in oferta. - Asigurarea mijloacelor tehnice conform fisei de date a achizitiei. - Asigurarea personalului de specialitate conform fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Factori de evaluare economici
90%
Descriere:
2.
Factori de evaluare tehnici
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 12:00
Locul: sediul U.M.01037 Vatra Dornei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: programul estimat de publicare a anunturilor viitoare : contractul este anual, data estimata de publicare a viitorului anunt este luna octombrie 2007
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel- Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.70-111, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Email: www.cabuc.ro, Fax: (021)3323377
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: www.anrmap, Fax: (021)3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01037 Vatra Dornei- compartiment juridic
Adresa postala: Calea Transilvaniei, nr. 70 A, Jud. Suceava, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 727500, Romania, Tel.(0230)373621 int. 121, Email: [email protected], Fax: (0230)371401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer