Licitatie Publica - Hranirea efectivelor in regim de cantina
Anunt de participare numarul 2134/15.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 01652 TARGU MURES
Adresa postala: Bdul. Cetatii, nr. 43, Tg. Mures, jud Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 4300, Romania, Punct(e) de contact: VASILE BOAMBA, Tel.0265/250272, Email: [email protected], Fax: 0265/215330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01652 Tg. Mures, Bdul. Cetatii, nr. 43, Jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de hranire pentru efectivele U.M. 01652 Tg. Mures si unitatile arondate (U.M. 01010 Tg. Mures si U.M. 02855 Reghin)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 53.760, maxim 80640 zile hrana om la diferite norme de hranire
Valoarea estimata fara TVA: 830, 569.44RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2008 si achizitionarea de noi servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 12500 de lei. Garantia de buna executie in cuantumul de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri bugetare, plata efectuandu-se prin ordin de plata dupa emiterea facturii de catre operatorul economic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt solicitate urmatoarele documente: declaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (inclusiv cele locale), angajament de confindentialitate, certificat unic de inregistrare, certificat de inregistrare fiscala, certificarea sistemului SR-EN-ISO 9001/2001
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: declaratie privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(cel putin egala cu 3.000.000 lei), lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100%, solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si dotarile specifice necesare desfasurarii activitatii de hranire, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, asumarea planului de reabilitare a spatiilor, documente edificatoare ca derine cel putin un mijloc de transport autorizat sanitar-veterinar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Factori de evaluare economici
70%
Descriere:
2.
Factori de evaluare tehnici
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 10:00
Locul: Sediul U.M. 01652 Tg. Mures, bdul. Cetatii, nr. 43, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici care au depus oferta prin reprezentantii legali sau persoane care sunt imputernicite in scris de catre ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul. Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 01652 Tg. Mures
Adresa postala: Bdul. Cetatii, nr. 43, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540089, Romania, Tel.0265/250272, Fax: 0265/215330
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 14:28