Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hranirea efectivelor militare


Anunt de participare numarul 15514/24.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01053 Predeal
Adresa postala: strada Rasnoavei nr. 1, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Traian Laurentiu Radulescu, Tel.0268-456548, In atentia: Compartimentului de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0268-456549
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: la sediul Unitatii Militare nr. 01053
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor militare in regim de cantina si regim de catering
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de hranire pt.un efectiv mediu zilnic de 620 pers. cu posib. diminuarii/majorarii efectivului, precum si pt.activitati specifice, pe timp de pace, in situatii de criza
Valoarea estimata fara TVA: 271, 959EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 18.330 lei, sub forma de scrisoare bancara;garantia de buna executie: de 5% din valoarea contractului fara TVA, sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea de la bugetul destat. Plata se prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea prin notariat a asocierii, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate;decl. privind neincadrarea in prev.art. 181 din Ord.;certif.de atest. fisc.elib.de Adm.Fin. Publ.Locala;certif.pvd.plata impozite/taxe loc., elib.de Primarie;CUI (copie legaliz);Certif.constat.emis de ORC valabil la data desch., in original, cu urm. inf.: ob.secundar activ.ofertant; asoc.unic/asociati; admin. societatii; sediul social principal/secundar;punctele de lucru; nu sunt inscrise mentiuni privind aplic. Lg.nr. 64/1995 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata- valabile la deschiderea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf.gen., compl.cf.model. prezentat in doc.atrib., pt.dom. de activ..aferent contr.; Bilantul contabil din 2005 si 2006, si balanta de verificare la 31.12.2006, vizate siinreg.de organele competente (copie autentificata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) la 1.833.006, 8 lei / 543.958, 48 (euro).(de cel putin de 2 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului).Cifra medie de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.serv.prest.in ult.3 ani.Recom. de la benefic.Autoriz.sanitar (sanitar-veter.) pt.mijl.de transp. pe care le detine.Decl.pe propr.rasp. cu inf.pvd. dotari specif., echipam. tehn., mijl.de transp., lab./mijl. fixe fol.pt.indepl. contr.Decl.cu inf.pvd.nr.mediu, in ult.12 l. pt.pers.angaj., pers.de spec., nr.si preg.cadre cond., pers. responsab.dir.de indepl. contr.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertant.va dovedi inch. si indepl. in ultimii 3 ani, a unuia/m.multe contr.pvd. prest.serv.similare, a caror val.cumul.sa fie de minim 1.833.006, 8 lei/543.958, 48 euro;prezent.uneirecoman.de labenef. pt.contr.similar;asig.cu tehn.si dotari, strict neces.pt.indepl.contr.de serv.;asig. pers.de spec.strict nec.Pt.indepl.contr. de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 14:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - Predeal, str. Rasnoavei nr. 1, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este accesibilia direct si nerestrictionat in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 (021) 3118090, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 3118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara nr. 01053 Predeal - Biroul Juridic
Adresa postala: strada Rasnoavei nr. 1, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel.+4(0268) 456548/int.166, Email: [email protected], Fax: +4(0268)456549
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer