Licitatie Publica - Hranirea efectivelor prin operator economic
Anunt de participare numarul 6294/21.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02015 BACAU
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR. 202 BIS, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600304, Romania, Punct(e) de contact: Constantin TIPA, Tel.0234.575373, In atentia: Vasile LUNGU, Email: [email protected], Fax: 0234.575401
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea efectivelor prin operator economic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 02015 BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4(patru) contracte subsecvente , primul in perioada 01.06.2007-31.12.2007 in valoare estimata de 1274000 Ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor unitatilor militare din garnizoanele BACAU, ROMAN si TECUCI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati maxime totale estimate pe norme de hrana (exprimate in zile hrana):
No1=400;No5=41000;No5A=200;No6A(35%din norma)=1100000;No6A=400;No7=41000;No11=200;No12B=175200;No12D=132400;NO12C=1000
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Modificarea numarului total de zile de hrana functie de reglementari emise de Ministerul Apararii.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.05.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare de 25500 Ron, scrisoare de garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat.Plata prin virament cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea operatorilor economici trebuie sa fie legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in prevederile art.180 si 181 din OuG34/2006;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Certificat de atestare fiscala;
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
-Certificat unic de inregistrare;
-Certificat constator emis de Registrul Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2006
-Balanta de verificare la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lichiditate generala pe anul 2006- peste 100 %;
-Solvabilitate patrimoniala pe anul 2006-peste 30 %;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii;
-asigurarea prin dotarea proprie a echipamentelor si bunurilor necesare indeplinirii contractului;
-asigurarea personalului de specialitate minim necesar prevazut de legislatia in vigoare pentru indeplinirea contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea documentelor ce justifica implementarea sistemului de management al calitatii;
-ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani contracte de hranire in valoare cumulata de cel putin 1000000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Unitatii Militare 02015 Bacau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2007 10:00
Locul: sediul Unitatii Militare 02015 Bacau, strada Republicii nr.202 BIS, loc BACAU cod postal 600304
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii candidatilor si , dupa caz, reprezentantul M.F.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel BACAU-Sectia Contencios si Administrativ
Adresa postala: Strada CUZA VODA nr.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513296, Email: [email protected], Fax: 0234.514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada STAVROPOLEOS nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021.310 46 42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10(zece) zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre actul autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02015
Adresa postala: Strada Republicii nr. 202 BIS, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600304, Romania, Tel.0234.575373, Fax: 0234.575401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 20:04