Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - hranirea efectivelor prin societati comericale in regim cantina


Anunt de participare numarul 41175/10.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01634
Adresa postala: str.Marasti nr.48, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Urlea, Tel.0248533341, Email: [email protected], Fax: 0248533382, Adresa internet (URL): www.scoalanbc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
hranirea efectivelor prin societati comericale in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: garnizoana Campulung Muscel
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 25 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 904, 519.59 si 4, 461, 200.47RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - pentru perioada01.04.2008 - 31.12.2008: -minim 806.780, 28 lei, maxim 1.336.110, 06 lei;
- pentru perioada01.01.2009 - 30.04.2009: -minim 490.269, 21 lei, maxim 733.202, 74 lei;
- pentru perioada 01.05.2009 - 31.12.2009: -minim1.030.732, 38 lei, maxim 1.544.145, 72 lei;
- pentru perioada 01.01.2010 - 30.04.2010: -minim 576.737, 71 lei, maxim 847.741, 94 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pestarea serviciului de hranire in sistem cantina, in urmatoarele locatii: 1. U.M. 01634, in punctele de preparare si servire:
- sediul unitatii, Campulung Muscel, str. Marasti, nr. 48- permanent;
- poligon instructie Valea Poienii, com. Leresti, jud. Arges - temporar;2. U.M. 01044, in punctele de preparare si servire:
- sediul unitatii, Campulung Muscel , str. Marasti, nr.42 - permanent;
- poligon instructie Prislop, com. Dragoslavele, jud. Arges - temporar;3. la cerere si in alte locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestarea serviciului se va face pe norme de hrana, conform Fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 904, 519.59 si 4, 461, 200.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 30.04.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 80.000 lei si se constituie in forma Scrisorii de garantie bancara Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat; plata se va face lunar, in termen de 30 zile de la data confirmarii la plata a facturii si in functie de creditele bugetare repartizate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul desemnarii castigatoare a uneioferte comune depusede catre mai multi ofertanti, acestia trebuie sa se constituie intr-o asociatie comuna, legalizata si inscrisa la Registrul Comertului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei, se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;5. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei, se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
1.Fisa de informatii generale despre operatorul economic,
2.Bilantul contabil la data de 31.12.2006 si 30.06.2007,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie egala cu cel putin 6.691.800, 705 lei (echivalentul a 1.865.830, 39 euro);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei, se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
1. Fisa/fise privind experienta similara;2. Recomandare(i) din partea altor beneficiari;3. Declaratie pe propria raspundere privind tehnica si dotarile specifice;4. Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii;5. Oferta tehnica privind asumarea planului de reabilitare a blocurilor alimentare propus de autoritatea contractanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret oferta
90%
Descriere:
2.
oferta tehnica asumata
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01634
Adresa postala: str.Marasti nr.48, Localitatea: Campulung Muscel, Cod postal: 115100, Romania, Tel.0248 533 341, Email: [email protected], Fax: 0248 533 382, Adresa internet (URL): www.scoalanbc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2008 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer