Licitatie Publica - hranirea efectivelor prin societati comericale in regim cantina
Anunt de participare numarul 40785/20.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01653
Adresa postala: str. Vulturului nr. 30, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440268, Romania, Punct(e) de contact: ASTEFANOAEI IONUT, Tel.0261766144, In atentia: ASTEFANOAEI IONUT, Email: [email protected], Fax: 0261766133
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
hranirea efectivelor prin societati comericale in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: sediul unitatii militare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 472, 006 si 895, 351RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contracte subsecvente anuale pana la 31.12.2009
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pestarea serviciului de hranire in sistem cantina, la sediul unitatii militare si la cerere si in alte locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestarea serviciului se va face pe norme de hrana, conform Fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 472, 006 si 895, 351RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare: 4.488, 81 lei sau 1.316, 69 euro sau 2.238, 38 RON sau 658, 35 euro pentru i.m.m.-uri2. garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat; plata de face de doua ori pe luna, in termen de 30 zile, in functie de creditele bugetare repartizate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici nu sunt obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, in cazul in care intentioneaza sa depuna o oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;5. Certificat constatator privind datele personale.Conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;2. Bilant contabil din ultimii trei ani (2005, 2006 si pana la 30.06.2007), vizate siinregistrate de organele competente (copie autentificata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medii de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani de 808.229, 04 lei / 237.714, 42 euro sau 404.114, 52 lei / 118.857, 21 euro pt. i.m.m.-uri);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise privind experienta similara;2. Recomandari din partea altor beneficiari;3. Autorizatii sanitare pe punctul de lucru si autovehiculele folosite in prestarea serviciului.
4. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice
5. Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dovedirea incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracteavand ca obiect prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 269.409, 68 lei / 79.238, 14 euro (val. Minima a unui contract subsecvent)2. prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 11:30
Locul: sediul unitatii militare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01653 SATU MARE
Adresa postala: STR. VULTURULUI NR.30, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440268, Romania, Tel.0261766144, Email: [email protected], Fax: 0261766133
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 08:32