Licitatie Publica - Hranirea personalului in regim de cantina
Anunt de participare numarul 71051/22.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara01099 Brad
Adresa postala: BRAD, STR. AVRAM IANCU, NR. 43, JUD. HUNEDOARA, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN FLORIN CALICA, Tel.0254612681;0727314074, Email: [email protected], Fax: 0254612682, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hranirea personalului in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: LOT 1: Brad, str. Avram Iancu, nr. 43
LOT2: Campeni, str. Horea, nr.58
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 332, 599 si 2, 791, 362RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2009=385107; 2010=662235; 2011=718442; 2012=758783;2013=266796
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului in regim de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1: min. 41094 portii, maxim 256369 portii
LOTUL 2: min. 1681 portii, maxim 17361 portii
Valoarea estimata fara TVA: intre 332, 599 si 2, 791, 362RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cant. min. estimate pot fi suplimentate pana la max. prevazut in doc. de atrib.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: LOT 1= 10000 lei; LOT 2= 1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din bugetul de stat. Plata se face prin virament (O.P.) in contul prestatorului deschis la Trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certificat emis de ORC; prezentare CUI emis de registrul comertului, in copie; certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului din care sa rez: ob. de activitate al ofertantului, asociatul unic/asociatii, administratorul/rii soc., asoc.unic/asociatii si administratorul/rii soc., sediul social princip/secundar, pct.de lucru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31 dec.; declaratie cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri: min.688186lei(pt. LOT 1), min.30256lei(pt. LOT 2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie servicii prestate; recomandari; declaratie dotari; situatie personalului angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pt. min 150 pers.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-192
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2009 10:15
Locul: sediul U.M. 01099 Brad, str. Avram Iancu, nr.43
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa cate un reprezentant al ofertantilor, pe baza B.I./C.I.si a unei imputerniciri scrise, semnate si stampilate de reprezentantul legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatiei de atribuire atasate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul logistic
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr.43, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Tel.0254612681; 0727314074, Email: [email protected], Fax: 0254612682
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2009 12:52