Licitatie Publica - IBU pe DJ 172 H km 5+000-11+380, nuseni-Dj 172 E (Corvinesti) judetul Bistrita Nasaud
Anunt de participare numarul 75529/15.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IBU pe DJ 172 H km 5+000-11+380, nuseni-Dj 172 E (Corvinesti) judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Matei, Jud bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de imbracare a drumului cu mixtura asfaltica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor de cantitati de lucrari din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 119, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 50.000 lei garantia de buna executie in cuantum 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului dupa data de 12.04.2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara-Bilant contabil pe 2007-Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indicatorii solvabilitate patrimoniala pe anul 2007 ( > 30%), lichiditate generala pe anul 2007 ( >100 %) - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 14.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani minim 3 lucrari-Fisa privind experienta similara-Declaratie privind personalul tehnic - asigurarea unui responsabil tehnic cu executia si responsabil pentru asigurarea controlului calitatii
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari asa cum este prevazut in Caietul de Sarcini;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel mult trei contracte a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 3.500.000 ron si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, loc Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice Autoritatea Contractanta nu poate publica in SEAP Proiectul Tehnic.Proiectul Tehnic se obtine gratuit de la sediul Autoritatii Contractante, Camera 42.Operatori economici au obligatia sa transmita o Scrisoare de interes care sa contina datele de identificare a firmei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadrul Consiliului Judetean
Adresa postala: P-ta Petru Rares, ne 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 12:00