Licitatie Publica - "I.B.U. pe DJ 588A Rovinita Mare - Gataia, km 4+900 - 15+925, L=11,025 km"
Anunt de participare numarul 100004/13.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii contractante, Tel. 0040256-406558;0040256-498734, In atentia: ing. Dan SARMES, Email: [email protected], Fax: 0040256-241634, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"I.B.U. pe DJ 588A Rovinita Mare - Gataia, km 4+900 - 15+925, L=11, 025 km"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumul judetean DJ 588A
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-lucrari de ?racaminte bituminoasa usoara, conform specificatiilor din Documentatia tehnica de executie (Caiet de sarcini, Detalii de executie, Proiect tehnic).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lungimea sectorului: 11, 025 km.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 150000 lei; garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, excl. T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: bugetul propriu al autoritatii contractante si Programul aprobat prin HG 577. Modalitati de plata: conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere si/sau subcontractare;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul A; Declaratie privind calitatea de ofertant: Formularul B; Declaratie privind eligibilitatea: Formularul C; Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Completare Formularului D; Certificate constatatoare (tip) privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data deschiderii ofertelor); Certificate constatatoare (tip) privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale (valabile la data deschiderii ofertelor); Certificat de Cazier fiscal; Documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul ? are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip (documentul si traducere legalizata)(art. 182 din O.U.G. 34/2006).- Certificat de ?egistrare si Certificat constatator emise de O.R.C. (Nota: - Nu sunt admise firmele care nu au autorizata activitatea de: „Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor 4211") Certificat de atestare emis de A.P.D.P. – sau alt organism similar, valabil pentru anul ?curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor) pe ultimii 3 ani, care sa fie obligatoriu egala sau mai mare de 25.200.000 lei;
- Declaratie bancara (Scrisoare de bonitate)din care va rezulta nivelul urmatorilor indicatori economici: lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala;
- Bilantul contabil (depus si vizat) la data de: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009; (cerinta minima: bilant pozitiv pe ultimii 3 ani : active circulante nete > 0)
- Declaratie a institutiei/institutiilor bancare prin care se va demonstra ca ofertantul are acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare, suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru derularea fara probleme a acestui contract de lucrari, pentru o perioada minima de 6 luni calendaristice, disponibilitate care nu poate sa fie mai mica de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari de drumuri executate ?ultimii 5 ani (contracte ?heiate ?perioada 2005 – 2009), ?otita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (min. 5 recomandari de la beneficiari); dovada executarii a cel putin 1 contract (?heiat si finalizat ?perioada 2005 – 2009) ?care valoare lucrarilor similare realizate de ofertant sa fie de min.12.600.000 lei (Formularul E.2 si prezentarea contractelor similare ?otite de: procese-verbale de receptie (tip); recomandari (formular tip); orice alte documente edificatoare ?sensul dovedirii procentului din contract executat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc.) Lista Obligatiilor contractuale ?desfasurare, daca este cazul;
- Declaratie privind efectivele medii anuale (pe ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, ?otita de CV-urile personalului de conducere; personalul propus pentru realizarea contractului: Anexa la formularul F, ?otita de CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei rom?sti ?vigoare, pentru persoanele responsabile cu executia (sef de santier, responsabil tehnic cu executie, responsabil calitate s.a.): - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul, precum si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la ?eplinirea contractului;
- Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii - standard ISO 9001;
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului - standard ISO 14001;
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a muncii - standard OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vor participa doar ofertantii declarati adminsi ?urma analizarii documentelor depuse (art. 42 din H.G. 1660/2006).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante (cam. 417).
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ?uternicit al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Din cauza conditiilor tehnice nu este posibila publicarea integrala a documentatiei de atribuire ?SEAP. Partea nepublicata a documentatiei se acorda ?termen de max. o zi lucratoare, ?urma primirii unei solicitari scrise din partea operatorului economic interesat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL TIMIS
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256498054, Email: [email protected], Fax: 0256.498650, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune, ?toate fazele procedurii, la CNSC, si la sediul autoritatii contractante ?5 zile, ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante(art. 256/2 din O.U.G. 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 16:27