Licitatie Publica - "I.B.U. pe DJ 684 Valea lui Liman Luncanii de Jos, km 11+500 16+900, L=5,4 km"
Anunt de participare numarul 84971/20.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii., Tel.0040256-406559;0040256-498734, In atentia: ing. Dan SARMES, Email: [email protected], Fax: 0040256-241634
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"I.B.U. pe DJ 684 Valea lui Liman Luncanii de Jos, km 11+500 16+900, L=5, 4 km"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - drumul judetean DJ 684, jud. Timis.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de imbracaminte bituminoasa usoara se vor realiza in conformitate cu cerintele din documentatia tehnica de executie (P.T., C.S., D.E.).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de imbracaminte bituminoasa usoara pe 5, 4 km.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 670, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 70000 lei; garantia de buna executie: 10 % din pretul (excl. TVA) contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Programul Pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate, aprobat prin H.G.577/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale; Declaratie privind calitatea de ofertant; Declaratie privind eligibilitatea si privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare (tip) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si a celor catre bugetul de stat;
- Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de O.R.C. (valabil 3 luni);
- Certificat APDP;
- Certificat de cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: mai mare de 9300000 lei;
- Bilantul contabil pe 2008, vizat;
- Obligatii contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari de drumuri executate in ultimii 5 ani; Experienta similara: dovada executarii a min. 3 contracte avand ca obiect lucrari de imbracaminte bituminoasa usoara;valoarea lucrarilor similare va fi de cel putin 4670000 lei;
- Declaratie privind efectivele medii anuale (pe ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile cu executia (sef de santier, responsabil tehnic cu executie, responsabil calitate), pentru care vor fi prezentate inclusiv atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (ISO 9001);
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului (ISO 14001);
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a muncii (OHSAS 18001);
- Conformitatea produselor si materilalelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor: imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita motivelor de natura tehnica nu este posibila publicarea in SEAP a documentatiei de atribuire. Aceasta se obtine de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0256-498054, Email: [email protected], Fax: 0256-200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia: in toate fazele procedurii, in max. 5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante;
- Calea actiunii in justitie (in conditiile Legii nr. 554/2004).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 09:52