Licitatie Publica - I.B.U. pe DJ 684B Pietroasa - Poieni, km 8+300 - 19+200, L=10,9 km
Anunt de participare numarul 97237/31.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii, Tel.0040256-406558;0040256-498734, In atentia: ing. Dan SARMES, Email: [email protected], Fax: 0040256-241634
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
I.B.U. pe DJ 684B Pietroasa - Poieni, km 8+300 - 19+200, L=10, 9 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumul judetean DJ 684B, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform specificatiilor din Documentatia tehnica de executie (Caiet de sarcini, Detalii de executie, Proiect tehnic);
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de imbracaminte bituminoasa usoara pe 10, 9 km;
Valoarea estimata fara TVA: 6, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 70.000 lei; garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului, excl. TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: Bugetul propriu; Programul aprobat prin H.G.577/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Declaratii privind: calitatea de ofertant, privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate constatatoare (tip) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetele locale; Certificat de Cazier fiscal.
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor).
(Activitate autorizata: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor 4211) Certificat de atestare emis de A.P.D.P. sau alt organism similar, valabil pentru anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri domeniul de activitate aferent obiectului pe ultimii 3 ani, care sa fie obligatoriu egala sau mai mare de 13.700.000 lei; Bilantul contabil (depus si vizat) la data de: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009;Declaratie a institutiei/institutiilor bancare prin care se va demonstra ca ofertantul are acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare, suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru derularea fara probleme a acestui contract de lucrari, pentru o perioada minima de 6 luni calendaristice, disponibilitate care nu poate sa fie mai mica de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari de drumuri executate in ultimii 5 ani (contracte incheiate in perioada 2005 2009), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (min. 5 recomandari de la beneficiari); Experienta similara: prezentarea contractelor(contracte incheiate si finalizate in perioada 2005 2009) avand ca obiect lucrari de imbracaminte bituminoasa usoara, din care cel putin un contract va avea o valoare egala sau mai mare de 6.800.000 lei; Lista Obligatiilor contractuale in desfasurare - daca este cazul; Declaratie privind efectivele medii anuale (pe ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere; personalul propus pentru realizarea contractului: Anexa la formularul F, insotita de CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentru persoanele responsabile cu executia (sef de santier, responsabil tehnic cu executie, responsabil calitate s.a.); Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul, precum si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului;
Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii - standard ISO 9001 sau echivalent; Sistemul propriu de asigurare a calitatii pentru lucrare, vizat; Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului - standard ISO 14001 sau echivalent; Certificari privind implementarea sistemul de protectie a muncii- standard OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, cam. 417
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant imputernicit al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Datorita conditiilor tehnice, documentatia nu se poate publica in intregime in SEAP. Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia oricarui operator interesat care depune o solicitare in acest sens la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis;
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 16:43