Licitatie Publica - IDENTIFICAREA SI EVALUAREA RISCURILOR DE INCENDIU, PLANUL DE INTERVENTIE LA INCENDIU PENTRU SEDIILE, STATIILE DE TRANSFORMARE SI PUNCTE DE LUCRU
Anunt de participare (utilitati) numarul 67562/28.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA PETCU, Tel.0241.80.53.18, In atentia: SERVICIU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
IDENTIFICAREA SI EVALUAREA RISCURILOR DE INCENDIU, PLANUL DE INTERVENTIE LA INCENDIU PENTRU SEDIILE, STATIILE DE TRANSFORMARE SI PUNCTE DE LUCRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: obiectivele societatii (sedii, statii de transformare) din cadrul S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A. de pe teritoriul jud. Constanta, Calarasi, Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IDENTIFICAREA SI EVALUAREA RISCURILOR DE INCENDIU, PLANUL DE INTERVENTIE LA INCENDIU PENTRU SEDIILE, STATIILE DE TRANSFORMARE SI PUNCTELE DE LUCRU ALE S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Autoritatea contractanta va incheia un singur contract de prestare servicii. Oferta se va depune pentru intreaga gama de servicii mentionata in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90711100-5 - Evaluare a riscurilor sau a pericolelor, alta decat cea pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA: 88 OBIECTIVE
DOMENIU: SERVICII PSI
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii suplimentare, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 176, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.600 RON(1.300 RON-IMM). Garantia de buna executie 10%(5%-IMM) din valoarea fara TVA a contractului. DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si locale la data de 31.08.2008, certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani), Informatii privind situatia financiara; in cazul in care formularul nu este vizat de DGFP acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, conf. Ordinului MAI 210 din 21.05.2007 in vederea identificarii, evaluarii si controlului riscurilor de incendiu, lista servicii similare pe ultimii 3 ani a caror val.insumata va fi cel putin egala cu val.estimata contract, certificari de buna calitate, inf.privind personalul tehnic, inf.subcontractanti/asociati, certificari de calitate, lista proceduri mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
Altele
Daca oferta este depusa in lb. engleza/italiana, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2008 11:00
Locul: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, CONSTANTA-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuirea este anexata prezentului Anunt de Participare. Eventualele clarificari la Documentatia de Atribuire, solicitate de operatorii economici in forma scrisa si transmise la fax 0241/805311, in atentia Serviciului Achizitii, se vor atasa anuntului de participare, butonul "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241.805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 14:52