Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Identificarea surplusului si a lipsei fortei de munca pentru fiecare regiune de frontiera cu UNGARIA


Anunt de participare numarul 97810/12.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei, nr20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Leontina Androne, Tel.0213039843, Email: [email protected], Fax: 0213039843, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Identificarea surplusului si a lipsei fortei de munca pentru fiecare regiune de frontiera cu UNGARIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Arad, Bihor, Satu Mare, Timis
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea de date prin cercetare cantitativa (sondaj de opinie reprezentativ la nivel national in intreprinderi).Un esantion, reprezentativ la nivelul judetelor Arad, Bihor, Satu Mare, Timis
Aplicarea chestionarelor pe esantionul reprezentativ de angajatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79310000-0 - Servicii de studii de piata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sondaj de opinie reprezentativ la nivel national in intreprinderi conform documentatiei de atribuire .
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare si nici garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila din fonduri europene destinate formarii activitatilor din Planul de Actiune EURES Romania 2009-2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exlusi ofertantii care nu pot dovedi prin documentele precizate in documentatia de atribuire ca nu se incadreaza in situatiile prezentate la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul informatii generale .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (Formularul 4).-Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani - minim 35.000 euro-3 contracte similare-Prezentarea bilanturilor contabile vizate de MFP pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul 5);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Fisa de informatii generale (formularul 4);
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul 6);
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii a operatorului economic care depune oferta prezentarea dovezii existentei unui sistem de asigurare a calitatii sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 12:00
Locul: Strada Avalansei nr 20-22, sect 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane conform art.33(2), din HG nr925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din fonduri europene destinate formarii activitatilor din Planul de Actiune EURES Romania 2009-2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021) 3104641;, Email: [email protected], Fax: +4(021) 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - sectia IX Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Bvd. Unirii nr. 37 sect. 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.0214083600, Email: [email protected], Fax: 0214083781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii economici pot face contestatie in conditiile OUG 34/2006 sau in justitie, in contenciosul administrativ nr 554/2004. Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luariii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM- EURES
Adresa postala: Strada Avalansei nr 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213139141, Email: [email protected], Fax: 0213139141
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer