Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - II.1.1) Denumire contract: Furnizare, DEZINFECTANTI


Anunt de participare numarul 89464/26.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: BALTARETU -MARINESCU EUGEN, Tel.021.2271000/1150, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, cod postal 022328-MAGAZIE
COD CPV-24455000-8
24965000-6
24311900-0
33741300-9
33631600-8
I
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire contract: Furnizare, DEZINFECTANTI CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI.DURATA PANA LA 31.12.2009 CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII PRIN ACTE ADITIONALE IN FUNCTIE DE FONDURI SI NECESAR PANA LA 30.04.2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
24965000-6-Enzime (Rev.2)
33741300-9-Dezinfectant pentru maini (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Dezinfectant detergent de nivel inalt pentru suprafete mari-
2 Dezinfectant detergent de nivel intermediar pentru suprafete si aparatura medicala3 Dezinfectant rapid pentru suprafete mici si echipamente medicale gata de utilizare
4 Dezinfectant detergent enzimatic pentru instrumentarul chirurgical
5 Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de acid peracetic
6 Dezinfectant clorigen pentru suprafete7 Antiseptic alcoolic pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin frecare gata de utilizare
8 Antiseptic pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin spalare gata de utilizare
9 Antiseptic pe baza de clorhexidin digluconat pentru tegumentelor plagilor si mucoaselor
10 Antiseptic pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin spalare PE BAZA DE pvp 7, 5%
11 Antiseptic pentru dezinfectia tegumenntelor, mucoaselor plagilor pe pe baza PVP 10% in solutie apoasa12 Antiseptic pentru dezinfectiapreoperatorie a tegumentelor pe baza de PVP 10% SOL ALCOLICA
13 Antiseptic pentru dezinfectiaigenica sichirurgicala a mainilor prin spalare care sa contina digluconat de clorhexidina 4% CONF.DOC.ATRIBUIRE SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 300 si 490, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1.Declaratie de eligibilitate -form.1,
2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 - form. 2
3 Se vor prezenta certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor-fara debite.
3.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C , - copie semnata si stampilata4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertei, in copie conf. cu originalul semnata si stampilata.
5.Aviz de functionare, emis de M.S.P, in copie conf. cu originalul semnata si stampilat.
.(incl.anexa)-valabil la data deschiderii ofertei
6 Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene sau echivalent, CONF.DOC.SEAP
7.Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana in copie, conform cu originalul, valabilala data deschiderii ofertei semnata si stampilata.-dupa caz
Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Situatie financiar contabila (Bilantul financiarcontabil la 30.06.2009), vizata DGFP- copie semnata si stampilata.
2. Fisa de informatiigenerale formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor beneficiari , formular - 6
2. Angajament in scris - privind livrarea produsului in termen de2 zile de la primirea comenzii , in original.3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO , EN, sau echivalent copie semnata si stampilata, valabilala data deschiderii ofertei
4.Conditie obligatorie: Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru fiecare lot ofertat, cu titlul gratuit, la data limita de depunere a ofertelor. (neprezentarea de mostre si neincadrarea stricta in descrierea din caietul de sarcini va duce la descalificarea ofertantului conform HG 925/2006 , Art.36, pct 2 lit a oferta neconforma nu satisface cerintele caietului de sarcini ). In urma verificarii mostrei se va stabili daca produsul este acceptatMostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumirelot .
, pentru LICITATIA DESCHISA PENTRU ACHIZITIE DEZINFECTANTIDIN DATA DE 11.11.2009 ora 11
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2009 11:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREANU Sos.Fundeni nr.252, sector 2,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise care vor preciza datele de identificare ale reprezentantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Splaiul Independentei nr169, sector5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 02331, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 COMPL.SI ACTUALIZATAIN 5 ZILE IN BAZA ART.256-2 alin b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic IOB
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.252, sect2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel.0212271000, Fax: 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 23:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer