Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - II.1.1) Denumire contract: Realizarea canalizarii menajere in zona Nagyfalu si extinderea statiei de epurare zona Dalo - judetul Harghita


Anunt de participare numarul 21778/03.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VLAHITA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: Turnatorilor 20, Localitatea: Vlahita, Cod postal: 535800, Romania, Punct(e) de contact: Maria Ella Burus, Tel.0266-246634, In atentia: Peto Csaba, Email: [email protected], Fax: 0266-246635, Adresa internet (URL): www.geocities.com/prprimariavlahita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
II.1.1) Denumire contract: Realizarea canalizarii menajere in zona Nagyfalu si extinderea statiei de epurare zona Dalo - judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrarii oras Vlahita, zona Delo
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie de canalizare de ape uzate;
Statii de epurare a apelor uzate;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
canalizare PVC gravit. DN200/L=10, 38 km, DN250mm/L=1, 5 km si DN315/L=1.34 km, conducta subpresiune PE cu DN63mm/L=0.5 km si DN 110/L=0.15 km, statie de epurare mecano-biologica de cap. de 2x300 mc/zi
Valoarea estimata fara TVA: 2, 754, 522RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000 RONGarantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare si de plata: din bugetil de stat, conform O.G. 7/2006 si din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In caz de asociere se vor preciza datele fiecarui asociat. In caz de subcontractare ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului. Autorizatie de functionare/altele echivalente. - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil2.Informatii privind cifra de afaceri3.Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100)4.Lichiditate generala
(Active circulante/datorii curente x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta minima : anul de referinta . pe anul 2004, 2005, 20062.completare formular anexa, informatii generale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in lei /si euro, 5, 1 milioane RON/echivalent a 1.436.620 Euro, 1 EURO = 3, 55 lei3.nivelul minim impus: 30%4.nivelul minim impus: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale lucrari in ultimii 5ani
2.Lista de experienta similara
3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
5.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)6.Informatii privind asociarea (daca este cazul)
7.Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.completare formular C3 anexa2.completare formular C3 anexa3.completarea unui formular model anexatFormular E4.completarea unui formular model anexat si prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie (conf.doc. de atribuire)5.conf. doc. de atribuire6.conf. doc. de atribuire7.Se prezinta sistemul propriu asigurare a calitatii pentru lucrarea supusa licitatiei, certificatele de atestare existente(ISO; TUV; etc.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei orasului Vlahita, sau prin virament
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 13:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Vlahita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice - observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri alocate prin Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural, aprobat prin OG nr.7/2006
VI.3) Alte informatii
in Caietul de sarcini
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncr.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
2-10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL HARGHITA
Adresa postala: Str. Gheorghe Doja nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266371616, Email: [email protected], Fax: 0266310145
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2007 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer