Licitatie Publica - ILUMINAT EXTERIOR - PARC INDUSTRIAL TETAROM III JUCU, JUDETUL CLUJ
Anunt de participare numarul 43620/14.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS NICOARA, Tel.0264503300, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ILUMINAT EXTERIOR - PARC INDUSTRIAL TETAROM III JUCU, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parcul Industrial TETAROM III Jucu, judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru executia iluminatului exterior la Parcul Industrial TETAROM III, Jucu , judetul Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
31527200-8-Iluminat exterior (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de iluminat exterior si Organizare de santier in conformitate cu experienta si mijloacele tzehnice proprii
Valoarea estimata fara TVA: 2, 552, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara - 25220 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, certificat constatator de le Registrul Comertului, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii/document original sau copie legalizata notarial: Informatii generale. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, min. 7.600.000 lei ( constructor ).Documentul va fi insotit de copia Bilanturilor vizate de Directia Finante Publice, Contul de profit si pierdere la data de 21.12.2004, 2005, 2006 sau 2007 conf. situatiei privind depunerea bilantului aferent 2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii/document original sau copie legalizata notarial: Certificatul ISO 9001( copie necontrolata);
¦Manualul calitatii(constructor-copie necontrolata);¦ Experienta constructor: Min.3 lucrari simi-lare, in ultimii 5 ani cu o val. cumulata egala sau mai mare de 1.262.000 lei.
¦ Se va completa FORMULARUL pentru fiecare lucrare;
Pentru toate cele 3 lucrari, constructorul va depune:
¦ Procesele verbale de receptie la terminare
¦ Recomandarile beneficiarilor vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii, se va completa FORMULARUL pentru fiecare lucrare¦ Conducerea propusa pt. executia investitiei, min.3 ani experienta lucrari similare;
¦ CV pentru persoanele responsabile cu exec.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1358/05.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul SC TETAROM SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 12:00
Locul: TETAROM SA Cluj-Napoca, strada Taietura Turcului, nr.47 , Cladirea Incubator de afaceri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (4+) 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264/503360, Email: [email protected], Fax: 0264/596726, Adresa internet (URL): www.cjcluj.rop
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 14:44