Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "ILUMINAT ORNAMENTAL DE SARBATORI IN MUNICIPIUL BAIA MARE"


Anunt de participare numarul 125954/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala:  Gheorghe Sincai 37, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0262/211001, Email:  [email protected], Fax:  0262/212171, Adresa internet (URL):  www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"ILUMINAT ORNAMENTAL DE SARBATORI IN MUNICIPIUL BAIA MARE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de instalare (montare si demontare) a echipamentelor electrice pentru iluminatul ornamental de sarbatori in municipiul Baia Mare in perioada 2011 ? 2015, conform prevederilor din caietul de sarcini.
Contractul se va realiza in doua etape: Etapa I ? Iluminat ornamental pentru Sarbatoarea Castanelor;Etapa a II-a ? Iluminat ornamental pentru Sarbatorile de Iarna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul se va realiza in doua etape: Etapa I ? Iluminat ornamental pentru Sarbatoarea Castanelor;Etapa a II-a ? Iluminat ornamental pentru Sarbatorile de Iarna.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50000 lei, constituita prin instrument de garantare . Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului. Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale si declaratie privind situatia economico-financiara, din care sa reiasa rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010); Media rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010): va fi cel putin: 1.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori perioade de prestare a serviciilor, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; la fiecare formular cu experienta similara, se va anexa, copii dupa: contractul aferent, procesele verbale de receptie la finalizarea prestatiilor, recomandarea din partea beneficiarului; declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii resurse umane: informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calitatea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; lista privind subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractare; standarde de asigurare a calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent; in conformitate cu SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 3 ani, acel mult 2 (doua) contracte al caror obiect a fost prestarea de servicii similare, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 700.000 lei.; fise separate pentru fiecare contract. Licenta de operator in Sistemul Public de Iluminat (LicentaANRSC); Atestat A.N.R.E. pentru proiectare si executie instalatii interioare, bransamente electrice aeriene si subterane; Atestat A.N.R.E. pentru executie linii electrice aeriene si subterane cu tensiuni de: 0, 4 kW ? 20 kW.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Diversitatea elementelor folosite in instalatii
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Consumul energetic
25%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Numarul de puncte luminoase
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, Str. Gh. Sincai nr.37, Sala Europa-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentanti imputerniciti ai U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se ataseaza anuntului de participare in SEAP, Documentatia de atribuire, Fisierul Formulare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? C.N.S.C.
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  : (+40)21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006 ? cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Baia Mare - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala:  Str. Gh. Sincai nr. 37, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Tel. (+40)262 211001, Fax:  (+40) 262 212171, Adresa internet (URL):  www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer