Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Iluminat ornamental festiv


Anunt de participare numarul 144233/08.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel. +40 264592588, Email: [email protected], Fax: +40 264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Iluminat ornamental festiv
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: Mun.Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 606, 368.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de iluminat ornamental festiv. In fisierul denumit = cantitati = sunt prezentate cantitatile minime si maxime ale acordului-cadru si cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui contract subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31527260-6 - Sisteme de iluminat (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile mentionate in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent va fi de 2058709 lei fara TVA, valoare raportata la cantitatile prezentate in fisierul atasat denumit = cantitati= .
Valoarea estimata fara TVA: 7, 606, 368.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare: 150000 lei.Garantia de participare va fi valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima a ofertei conform art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006 modificata si completata.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare(FORMULAR 11) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fiexprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR la data limita pentru depunerea ofertelor.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitatea ofertei.c)autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1 din OUG34/2006 modificata, respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de part.suma de 8320.64 lei. virament bancar in contul deschis la BN Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autorit. contract., str.Motilor, nr.7. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul, fara T.V.A., al fiecarui contract subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. garantia de buna executie se constituie in procent de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C
2).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar
pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ
3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;
4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006( privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii
contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este primar Emil Boc, Virgil
Porutiu, Lucia Lupea, Bogdan Ioan, Adriana Magurean, Dranca Daniel, Mirela Berindean, Gabriela Iuonut, Tanta Simion) si articolele 90 si
93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul S;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la
excluderea ofertantului din prezenta procedura.
5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila
certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7)Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conform Formular C;
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6),
ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul M) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)din care sa rezulte informatii reale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care
dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale din care sa rezulte si media cifrei de afacceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documente justificative in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE Tip B si C2A, conf. Art. 11 , alin.2 , lit. m din Legea nr 13/2007
si Ordinului ANRE 24/20.07.2007- ? prin care ofertantul isi demonstreaza
dreptul de a executa lucrari in instalatii electrice, lucrari ce fac obiectul
contractului;
Se solicita dovada ca ofertantul dispune de urmatorul personal: electricieni
autorizati ANRE gradul II B- 4 persoane, Responsabil tehnic cu executia
RTE atestat MEF(MEC
Prezentarea de mostre functionale pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare conform obiectului achizitiei.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care
poate dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Cerinte minime
4 autospeciale tip PRB
1 autoutilitara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a aderulat contracte similare prezentului acord-cadru, cu valoarea cumulata de minim 1.900.000 lei fara TVA - din cel mult 3 contracte. Valoarea poate fi prezentata si ca echivalenta in euro, la urmatoarele cursuri: 2010 ? 4.2373;
2011 ? 4.2099; 2012 ? 4.2379 (curs mediu stabilit de BNR).
certificarea implementarii standardelor de protectie a mediului (conform ISO
14001) sau documente care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, conform conform OUG 34 2006, art.176, lit. f) si art. 188, alin. 3., lit. e) ? prin aceasta ofertantul demonstreaza ca respecta legislatia si reglementarile de mediu, precum si masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.
certificarea implementarii standardelor de management al calitatii lucrarilor (conform ISO 9001) sau documente care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, conform OUG 34 2006 actualizata, art. 176, lit. e)? avand in vedere complexitatea contractului, ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea de a realiza lucrarile ce fac obiectul contractului la un nivel calitativ ridicat (in conformitate cu SR EN ISO 9001:2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documente justificative in acest sens.Se vor prezenta atestatele/ legitimatiile vizate? copia lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul??. Se va prezenta o lista cu personalul angajat si a cadrelor de conducere insotite de CV-uri.Mostrele prezentate vor fi insotite de documentatia mentionata in caietul de sarciniSe va prezenta copie care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie-Se va prezentao lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Furnizarea produselor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si se mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se vor prezenta documente justificative in acest sens.Se vor prezenta documente justificative in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S101-172730 din 28.05.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2013 12:00
Locul: Primaria Mun.Cluj-Napoca, str.Motilor, nr.1-3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati din partea UCVAP daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Gar.de part.se restit: ofertantului castig: in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna executie;ofertantilor necastig.: dupa semnarea ctrct.de achiz.pub.cu ofertantul castig.dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data exp.per.de valab.a of.sau in cond.art.8 din HG 925/2006 modif.Modalitatea de atribuire este acordul-cadru cu un operator economic. Modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale pe locul intai : in acest caz autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic in inchis, in vederea departajarii ofertelor. Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.Acordul-cadru se va incheia cu acel operator care transmite in plic inchis o noua oferta mai mica ca si valoare exprimata in lei fara TVA (pentru cant. max. prev. pt acordul-cadru).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac___________in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta asupra actului ce se doreste a fi contestat________.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca ? Biroul achizitii publice
Adresa postala: Motilor, nr.1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 264431575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer