Licitatie Publica - Iluminat public pe strazile: 8 Aprilie, Padurenilor, Luncii, Sperantei, Closca, Zori Noi, Viitorului, Lemnarilor, Stejarului, Ogorului, Oasa, Mihail Sadoveanu, Luncile Prigoanei, Municipiul Sebes faza SF.
Anunt de participare numarul 84588/14.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Iluminat public pe strazile: 8 Aprilie, Padurenilor, Luncii, Sperantei, Closca, Zori Noi, Viitorului, Lemnarilor, Stejarului, Ogorului, Oasa, Mihail Sadoveanu, Luncile Prigoanei, Municipiul Sebes faza SF.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: 8 Aprilie, Padurenilor, Luncii, Sperantei, Closca, Zori Noi, Viitorului, Lemnarilor, Stejarului, Ogorului, Oasa, Mihail Sadoveanu, Luncile Prigoanei, Municipiul Sebes
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Iluminat public pe strazile: 8 Aprilie, Padurenilor, Luncii, Sperantei, Closca, Zori Noi, Viitorului, Lemnarilor, Stejarului, Ogorului, Oasa, Mihail Sadoveanu, Luncile Prigoanei, Municipiul Sebesin faza de proiectare: studiu de fezabilitate, studii de teren (geotehnice si topografice), avize si acorduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcioni din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 8, 403RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 160 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitete cu documentatia de atribuire: Declaratie privind eligibilitatea Formular nr. 1Declaratie privind neancadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 Formular nr. 2Document emis de ANAF, Document emis de directia impozite ti taxe localeCertificat constatator emis de Registrul Comertului sau autorizatie de functionere/altele echivalenteCertificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitete cu documentatia de atribuire: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani Formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitete cu documentatia de atribuire: Declaratie privind lista principalelor servicii similare cu acelea ce fac obiectul prezentului contract, prestate in ultimii 3 ani Formular nr. 4 + anexa 1Recomandari din partea altor beneficiari/clienti privind colaborarea cu acestiaExperienta similara Formular nr. 5Copie a contractului/contractelor nominalizateca experienta similaraInformatii privind personalul tehnic- Formular nr. 6Copia dupa diploma de absolvireCV- Formular nr. 7Declaratie de disponibilitate Formular nr.8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24368/14.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/2104641, Fax: 021/310464212
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Str I C Bratianu nr 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, In conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art. 256/2 alin. 1, lit. b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: str P-ta Primariei nr 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731004, Fax: 0258/731006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 11:59