Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbracaminte asfaltica usoara pe D.C. 131 B, Bradiceni - Francesti - Gureni, L=4,500 Km, Comuna Pestisani, Judetul Gorj


Anunt de participare numarul 16449/28.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PESTISANI (PRIMARIA PESTISANI)
Adresa postala: PESTISANI, Localitatea: Pestisani, Cod postal: 217335, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE NICOLCIOIU, Tel.0253277151, Email: [email protected], Fax: 0253277100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminte asfaltica usoara pe D.C. 131 B, Bradiceni - Francesti - Gureni, L=4, 500 Km, Comuna Pestisani, Judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: D.C. 131B, Bradiceni - Francesti - Gureni, L=4, 500 Km, Comuna Pestisani, Judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbracaminte asfaltica usoara pe D.C. 131 B, Bradiceni - Francesti - Gureni, L=4, 500 Km, Comuna Pestisani, Judetul Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
imbracaminte asfaltica usoara
Valoarea estimata fara TVA: intre 630 si 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 20000lei - scrisoare de garantie bancara in original, ordin de plata ; garantie de buna executie 5% din valoarea acceptata a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta profesionala, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la cel local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2006; declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; capacitate financiara de sustinere a lucrarilor prin lichiditati disponibile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 3.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate pe ultimii 3 ani; declaratii scrise pentru confirmarea lucrarilor executate; informatii referitoare la dotarile de natura tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa se prezinte un contract simi8lar cu o valoare egala sau mai mare de 1.500.000 lei cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarii; - minim 1 recomandare din partea unui beneficiar; 1 salariat responsabil tehnic cu executia - atestat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 12:00
Locul: la sediul Primariei Pestisani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai oparatorilor economici, observatori MFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fondurile aprobate prin bugetul anului 2007 sunt de. diferenta pana la valoarea contractata va fi asigurata prin bugetele anilor urmatori
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarii raspunsului considerat justificat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Pestisani, Judetul Gorj
Adresa postala: Comuna Pesatisani, judetul Gorj, Localitatea: Pestisani, Cod postal: 217335, Romania, Tel.0253/277100, Email: [email protected], Fax: 0253/277100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2007 17:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer