Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbracaminte bituminoasa pe DJ253 km 18+436 - km 29+800, Cudalbi - Baleni, judetul Galati


Anunt de participare numarul 74619/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala: StradaEroilor 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA BRATOVEANU, Tel.0236468060, Email: [email protected], Fax: 0236468060, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminte bituminoasa pe DJ253 km 18+436 - km 29+800, Cudalbi - Baleni, judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: dj 253, km 18+436 - km 29+800, Cudalbi - Baleni, judetul Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
imbracaminte bituminoasa, lucrari de arta, semnalizare rutiera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cca 11 km de imbracaminte bituminoasa
Valoarea estimata fara TVA: 11, 542, 301RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie part.-115.000 lei-numerar, op, SCRISOARE DE GARANT BANC- garantie buna exec - 5% din val contractului-prin retineri succ din fact partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013 Axa prioritara 2 astfel : - 85% din fonduri externe nerambursabileGrand-13% din cofinantare nationala- 2% din cofinantare CJG
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII DE ELIGIBILITATE-CERINTA OBLIGATORIE
-CAZIER FISCAL-FORMULAR TIP EMIS DE ORG. COMPETENTE-CERINTA MINIMA
-CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE BUGET-CERINTA MINIMA (PERSOANE JUR. STRAINE: DOCUMETE EDIFICATOARE PRIN CARE SA DOVEDEASCA CA SI-A INDEPLINIT OBLIGATIILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGET)
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC-CERINTA MINIMA
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE ORC-CERINTA MINIMA (PERSOANE JURIDICE STRAINE-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI
-BILANT CONTABIL/BALANTA
-LISTA CUPRINZAND SUBCONTRACTANTII
-LICHIDITATE
-SOLVABILITATE
-ASIGURAREA LUCRARII
-ACCES LA CREDITE
-ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI-MINIM 30.000.000 LEI-BILANT CONTABIL/BALANTA-la30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competentesi balanta la 31.12.2008-LICHIDITATE-MIN.115% LA 30.06.2008-SOLVABILITATE-MIN. 34% LA 30.06.2008-ASIGURAREA LUCRARII-Ofertantii vor prezenta la deschiderea ofertelor DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE privind incheierea asigurarii lucrarii in cazul castigarii procedurii-ACCES LA CREDITE-declaratie pe proprie raspundere si scrisoare de confort.Ofertantul va face dovada ca are in cont disponibil neutilizat in valoare de 85% din valoarea lucrarii, necesar pentru asigurarea cash-flow-lui-ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL -Se vor prezenta in copie asigurari de risc profesional incheiate pentru lucraripe care ofertantul le are in derulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-EXPERIENTA SIMILARA
-LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI
-DECLARATIE PRIVIND UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE
-INFORMATII PRIVIND PERSONALUL
-AUTORIZATII SPECIFICE
-STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII
-STANDARDE PRIVIND MANAGEMENTUL SANATATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-EXPERIENTA SIMILARA-MIN. UN CONTRACT 3.000.000 LEI-DECLARATIE PRIVIND UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE-DOTARI MINIME-UTILAJELE DIN DOTAREA MINIMA TREBUIE SA FIE ATESTATE ICECON SAU ECHIVALENT-INFORMATII PRIVIND PERSONALUL-RTE, RESPONSABIL CU CALITATEA-AUTORIZATII SPECIFICE-CERTIFICAT EMIS DE APDP-STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII-ISO 9001/2000 SAU ECHIVALENT-STANDARDE PRIVIND MANAGEMENTUL SANATATII-OHSAS 18001/1999 SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
51%
Descriere: PA = (pret minim/pretn ) x 51, 0
2.
PROGRAMUL CALITATII
10%
Descriere: obligatoriu capitolele precizate in Fisa de date
3.
NIVELUL DE PROTECTIE A MEDIULUI
19%
Descriere: PROTECTIA AERULUI; PROTECTIA SOLULUI
4.
DURATA GARANTIEI LUCRARII
20%
Descriere: PD=( Tn/ Tmax)xpunctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 12:30
Locul: CONSILIUL JUDETULUI GALATI-COMPARTIMENT LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.II, pct. 5, alin (2) din OUG nr.19/07.03.2009, in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune documentatia de atribuire la dispozitia oricarui operator economic, care a inaintat o solicitare in acest sens. Avand in vedere faptul ca Proiectul Tehnic necesar elaborarii ofertei este compus din 6 volume, (parti scrise si desenate), nu este posibila atasarea acestuia in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6A, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A CONSILIULUI JUDETULUI GALATI
Adresa postala: STR EROILOR NR. 7, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800119, Romania, Tel.0236417222, Fax: 0236417222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer