Licitatie Publica - IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA DJ 140 STREJNIC, km 15+981 - km 18+981, JUD. PRAHOVA
Anunt de participare numarul 49819/15.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417 - Directia Logistica, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA, respectand OUG 34/2006, art.77, alin. 2
Adresa postala: PLOIESTI, B-dul Republicii, nr.2-4, DIRECTIA LOGISTICA, ETAJ IV, CAM. 417., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/514545 INT 279, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII NR.2-4, INTRAREA D. CAM. 66, PARTER, REGISTRATURA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545 INT 167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA DJ 140 STREJNIC, km 15+981 - km 18+981, JUD. PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 140, STREJNIC, km 15+981- km 18+981, JUD. PRAHOVA.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica de lucrari avand ca obiect: IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA DJ 140 STREJNIC, km 15+981 - km 18+981, JUD. PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic si detaliilor de executie - piese scrise, proiectului tehnic si detaliilor de executie - piese desenate si documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 619, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare- 40.000 lei - scrisoare de garantie bancara, Garantie de buna executie - 10 %din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art. 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de O.R.C., Certificat de inregistare firma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certficat constatatoare privind indelinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la data de 31.03.2008, Certificat constatator privind obligatiile de plata la bugetele locale la 31.03.2008, bilantul contabil lala data de 31.12.2006 sau la 31.12.2007, Declaratie pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru cifra de afaceri media anuala pe ultimii 3 (trei ) ani sa fie de 6.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii capacitatea tehnica, informatii experienta similara specifica tipului de lucrare supus procedurii (fisa, contractul, procesul verbal de receptie si recomandarea , sa fie pentru acceasi lucrare) informatii utilaje, echipamente tehnice, informatii personal , responsabil tehnic de executie, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaya sa fie executata, se va prezenta atestatul si legitimatia vizata la zi precum si CV. pentru personalul tehnic responsabil de executie, informatii privind asigurarea calitatii, ISO 9001, ISO 14001, Certificat 18001, PCCVI pentru lucrare, declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, grafic de executie a lucrarii, model de contract de executie de lucrari insusit - semnat si stampilat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similara un contract avand lucrari similare de 650.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII NR.2-4, ETAJ 2, CAM.206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PARHOVA - DIRECTIA LOGISTICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA EMIL ZOLA NR 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/525445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRARE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII NR.2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 13:07