Licitatie Publica - IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA DJ 707 km 4+000 - 8+000 PETRIS - CORBESTI
Anunt de participare numarul 85372/26.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, Str. Corneliu Coposu FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357731178, In atentia: Dana IOVUTA, Email: [email protected], Fax: 0257250170, 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA DJ 707 km 4+000 - 8+000 PETRIS - CORBESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrarii: DJ 707 km 4+000 - 8+000 PETRIS - CORBESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- executie lucrari -IBU DJ 707 km 4+000 - 8+000PETRIS - CORBESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- executie lucrari -IBU DJ 707 km 4+000 - 8+000PETRIS - CORBESTI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 158, 626.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 15000 lei, garantia de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sume defalcate din TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind eligibilitatea-formularul 12A, Declaratie privind neincadrarea inart. 181. din OUG nr. 34/2006 formularul 12B, - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificat de atestare fiscala ANAF; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008. -Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim: 2.000.000 lei - formular 1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formularul 12 F, efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formularul 12I;declaratie pe propria raspundere referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, declaratie pe propria raspundere cu respectarea masurilor de protectie a mediului, ISO 14001, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora formularul 12 G, Se va prezenta sistemul de management al calitatii, ISO 9001, OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani de activitate (2004, 2005, 2006, 2007, 2008) cel putin o lucrare similara de modernizare sau reabilitare drum in valoare minima 1.000.000 lei, - ofertantul trebuie sa faca dovada existentei masinilor, utilajelor siechipamentelor conform caietului de sarcini, utilajele avand inspectia tehnica valabila la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-initierea licitatiei electronice 24.09.2009, licitatia electronica din data de 29.09.2009 pana la data de 30.09.2009; 1 runda =24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad, str. Corneliu Coposu, FN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: BD. Gen. Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Biroul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0257281885, Fax: 0257250170, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 18:05