Licitatie Publica - IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 607B TRONSON Matorat - Ciresu, Km 17+835 21+335, jud. Mehedinti
Anunt de participare numarul 82705/18.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 607B TRONSON Matorat - Ciresu, Km 17+835 21+335, jud. Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 607B TRONSON Matorat - Ciresu, Km 17+835 21+33
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 607B TRONSON Matorat - Ciresu, Km 17+835 21+335, jud. Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, listelor de cantitati de lucrari din proiectele tehnice.Consiliul Judetean Mehedinti isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare de la operatorul economic care va fi desemnat castigator (art.122 lit.j/OG34).
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997 pentru aprobarea programului privind pietruirea drumurilor comunale, alimentarea cu apa a satelor, conectareasatelor la reteaua de electrificare si la retelele telefonice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
1
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea2. Formular nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/20063. Formular nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura4 Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat5 Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local6 Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie7 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Extras de la registrul comertului (in termen de valabilitate la datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.8. Certificat de Atestare A.P.D.P.R. emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular IG_CA - Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri
2. Bilant contabil la data 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
3. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
4. - Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de minim 2.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 6.000.000 lei.3. - Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)> 120 % - Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)> 45 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Formular nr. 12 F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2. - Formular nr. 12 F 1* -Fisa de experienta similara
3. - Formular R_C Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
4. - Formular nr. 12 H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
5. - Formular nr. 12 I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
6. SR EN ISO 9001:2001 (2000), 7. SR EN ISO 14001:2005
8. OHSAS 18001:2004
9. Formular AA - Acord de asociere
10. - Formular nr. 12 G - Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
11. Formular DPM Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, minim un contract de lucrari similare cu obiectul contractului supus licitatiei in valoare de minim 1.000.000 lei, pentru care va prezenta copia contractului de executie a lucrarilor, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarului.4. - Statie de producere mixturi asfaltice autorizata conform legii min. 1 buc.- Autobasculante - min. 5 buc.- Repartizator mixtura asfaltica - min. 1 buc.- Cilindrii compactori - min. 2 buc.- Utilaj de cosit vegetatia tip UNIMOG - min. 1 buc.- Set semnalizare semaforizata - min. 1 buc.- Set semnalizare rutiera - min. 1 buc.- Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii cu laborator de grad IIpentrudeterminari si incercari specifice pentru mixtura asfaltica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: str TRAIAN, nr. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania, Tel.0372521102, Fax: 0372521137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2009 16:42