Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE TRONSOANE DE DRUMURI JUDETENE IN JUDETUL SALAJ


Anunt de participare numarul 35131/08.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Kosa, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE TRONSOANE DE DRUMURI JUDETENE IN JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA IN LUNGIME TOTALA DE 17, 8KM, PE URMATOARELE TRONSOANE DE DRUMURI: DJ110D: SARMASAG-BADACIN, KM10+922-12+122;
DJ110A: COSEIU-ARCHID, KM9+000-12+500;
DJ109P: IP-CAMAR, KM.19-580-22+480;
DJ109P: HALMASD-IP, KM.0+850-1+550
DJ161: VOIEVODENI-CRASNA, KM49+780-56+780
DJ109R: CHENDREA-GALPIIA, KM0+000-2+500
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA IN LUNGIME TOTALA DE 17, 8KM, PE URMATOARELE TRONSOANE DE DRUMURI: DJ110D: SARMASAG-BADACIN, KM10+922-12+122;
DJ110A: COSEIU-ARCHID, KM9+000-12+500;
DJ109P: IP-CAMAR, KM.19-580-22+480;
DJ109P: HALMASD-IP, KM.0+850-1+550
DJ161: VOIEVODENI-CRASNA, KM49+780-56+780
DJ109R: CHENDREA-GALPIIA, KM0+000-2+500
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA IN LUNGIME TOTALA DE 17, 8KM, PE URMATOARELE TRONSOANE DE DRUMURI: DJ110D: SARMASAG-BADACIN, KM10+922-12+122;
DJ110A: COSEIU-ARCHID, KM9+000-12+500;
DJ109P: IP-CAMAR, KM.19-580-22+480;
DJ109P: HALMASD-IP, KM.0+850-1+550
DJ161: VOIEVODENI-CRASNA, KM49+780-56+780
DJ109R: CHENDREA-GALPIIA, KM0+000-2+500
Valoarea estimata fara TVA: 6, 885, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 137.162lei;garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ;
-Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006;
-Prezentare documenteprivind indeplinirea obligatiilorde plata catre bugetul local si bugetul consolidat;
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
-Certificat de inregistrare la oficiul registrului comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri medii anuale pentruultimii 3 ani;
-documente din care sa rezulte capacitateafinanciarain cuantum de 20% din valoareaofertei ;
-bilanturile pe ultimii 2 ani .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pentruultimii 3 anieste de20 574 300lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-efectivele medii ale personalului angajatsi de conducere in ultimi 3 ani;
-utilajele siechipamentele tehnice proprii sau inchiriatede care dispune operatorul economicpentru executia lucrarii ;
-listacuprinzandlucrari similare indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 5 ani cu valori ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se vorprezentaminim3 contractede lucraridin care unuldin punct de vedere valoricsa reprezinte minim1 714 526lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
39
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la caseria institutiei: Consiliul Judetean Salaj str P-ta 1 Decembrie 1918 nr.12 loc. Zalau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea deciziei autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260/614120, Fax: 0260/611696, Adresa internet (URL): www.cj.sj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer