Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBRACAMINTE BITUMINOSA USOARA PE DJ 709J km 5+500-6+600 NADLAC - PEREGU MARE


Anunt de participare numarul 98723/23.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357731100, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMBRACAMINTE BITUMINOSA USOARA PE DJ 709J km 5+500-6+600 NADLAC - PEREGU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 709J km 5+500-6+600 NADLAC - PEREGU MARE
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executia lucrarilor de refacere a imbracamintii asfaltice, conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor de refacere a imbracamintii asfaltice, conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 418, 951.29RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentare in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, actualizata
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 4000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-sume defalcate din TVA - buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.1;Fisa de Informatii generale formular nr.2;Declaratia privind eligibilitatea -Formular nr.3;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006, act.- Formular nr.4;Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice);Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, actualizata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-Persoane juridice romane: Certificatul de inregistrare eliberat de ORC, Certificat constatator ORC;Persoane juridice straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania (APDP).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri, Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) de activitate sa fie de minim 800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara -formularul nr.5 , Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular nr. 8; Fisa referitoare la lucrarea similara trebuie sa fie insotita de copia contractul de executie, eventualele acte aditionale de modificare a valorii contractului, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte valoarea finala a lucrarilor real executate - fara obiectiuni.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 13;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular nr. 10;
- Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract - Formular nr. 11;
- Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii - Formularul nr. 15;ISO14001;
- Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora Formular nr. 17A;daca este cazul, o lista cu documentele sau partile din documente pe care le considera confidentiale;ISO 9001;Declaratie de insusire a documentatiei de atribuire si a contractului atasat-formularului nr. 23;declaratie pe proprie raspundere (daca este cazul)prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sa se mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea - Formularul nr. 18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani de activitate (2005, 2006, 2007, 2008, 2009) cel putin o lucrare similara de modernizare sau reabilitare drum in valoare minima 400.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor fi admisi doar ofertantii care indeplinesc conditiile stabilite conform documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2010 10:00
Locul: sediul CJA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputerniciri, copie CI/BI, dupa caz reprezentanti CVAP, experti cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
datorita optiunilor date de SEAP in anuntul de participare sectiunea II.3)Durata contractului se va citi: 60 de zile de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, conform fisei de date.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: BD.GEN.V.MILEA, NR.2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2010 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer