Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imbracaminte de exterior


Anunt de participare numarul 36533/19.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.2-4, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BRUMUSESCU, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19361, 19362, Email: [email protected], Fax: 3163511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imbracaminte de exterior
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul I.G.P.F.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 181, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent se va finaliza la 31.12.2007, sau la epuizarea fondurilor bugetare alocate, iar pentru 2008 se va incheia un alt contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza imbracaminte de exterior(complet modular si bluza matlasata)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18200000-1 - Imbracaminte de exterior (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim: complet modular femei: 500 buc.; complet modular barbati: 1000 buc.; bluza matlasata femei: 500 buc.; bluza matlasata- barbati: 1500 buc.;maxim: modular femei: 1500 buc.; complet modular barbati: 7500 buc.; bluza matlasata femei: 1500 buc.; bluza matlasata- barbati: 6000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 181, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 18.000 lei pentru lotul 1; 8.000 lei pentru lotul 2; garantia de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitate, neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrare, in original sau copie legalizata, certificat constatator, certificat de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2006; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- pentru lotul 1: minim 926.855 lei, pentru lotul 2: minim 431.955 lei; obligatii contractuale in desfasurare; lista principalelor livrari in ultimii 3ani cel mult 3 contracte de furnizare avand ca obiect produse similare (produse cu aceeasi functionalitate) cuvaloarea cumulata de cel putin 463.427 lei, pentru lotul 1 si cel putin 215.977 lei, pentru lotul 2;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
recomandari din partea altor beneficiari; utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului, efectivul mediu anual alpersonalului angajat, mostre de produse, certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S32-038454 din 15.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sa O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un delegat pentru fiecare operator economic, cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
data limita pentru solicitarea de clarificari: 09.11.2007, ora 16.00; echivalenta ron/euro: 12.11.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.0213162598, Fax: 0213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer