Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMBRACAMINTE DE PROTECTIE- CAMASI SI LENJERIE CORP


Anunt de participare (utilitati) numarul 143827/22.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel. +40 269803200, In atentia: Serviciul Licitatii Contractari, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
IMBRACAMINTE DE PROTECTIE- CAMASI SI LENJERIE CORP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 289, 392RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor incheia functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante (cca de 1 /an, respectiv 2/AC. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se va atribui in baza acordului cadru este de 144.696 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMBRACAMINTE DE PROTECTIE- CAMASI SI LENJERIE CORP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime/contract: 3.100 buc camasi; 1300 buc maiou; 1.300 perechi ciorapi; 800 buc indispensabili
Cantitati maxime/contract: 3.124 buc camasi; 1357 buc maiou; 1.500 perechi ciorapi; 1.000 buc indispensabili
Cantitati minime/intreg AC: 6.200 buc camasi; 2.600 buc maiou; 2.600 perechi ciorapi; 1.600 buc indispensabili
Cantitati maxime/AC: 6.248 buc camasi; 2.714 buc maiou; 3.000 perechi ciorapi; 2.000 buc indispensabili
Valoarea estimata fara TVA: 289, 392RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 5.787, 84 lei ;
- Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor (Pt. scrisoare se va respecta obligatoriu formular 11) valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-Cursul la care se va calcula echivalenta garantiei de participare constituita in alta moneda decat EURO este cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. cuantum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante -
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Nu se acorda avans. surse proprii. Plata cv/produselor se face in lei intr-o perioada cuprinsa intre 30-90 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Pers cu functie de decizie sunt:
1. Ioan Rusu Director General;2. Ilie Lata Director General Adjunct;3. Mares Gabriela Elena Sef Serviciu4. Ioan Stefanescu Director Economic;5. Idu Olga Directia Juridica;6. Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, 7. Tudor Bouariu Directia Achizitii Publice si Contractari, 8. Adela Pinzar- sef Serviciu, 9. Mircea Pop - sef Serviciu10. Medrea Florin- Sef Serviciu11. Marginean Florin Inginer12. Petrariu Ioan- Sef Serviciu13. Marinescu Maria Lucia- Sef Serviciu14. Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic15. Goage Mihai Consilier Juridic16. Suciu Nicolae Consilier JuridicPrezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedur(ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori). Ofertantii care se afla in conflict de interese fata de pers mentionate vor fi exclusi din procedura- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.Din formulare trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele; Ofertantii cu datorii vor fi exclusi din procedura Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice/fizice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatii functionare; din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
Persoane juridice /fizice straine Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident ; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. Completarea formularului de ? Informatii Generale?
Modalitatea de indeplinire
Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. (aferent anului 2011)Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Ca minima impusa 289 392 lei-
Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR;
Precizam ca se accepta in locul bilantului pentru ultimul an financiar(2012), prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani,
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, termen de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Exp similara minima impusa 144.696 lei Experienta similara se considera indeplinita prin prezentarea a unul sau mai multe contracte similare cu obiectul achizitiei.-Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR -
Se solicita depunerea unei mostre pentru produsele ofertate. Mostrele vor fi utilizate ca referential pentru receptia produselor ulterioare, in cazul castigarii licitatiei
Modalitatea de indeplinire
Se solicita depunerea unei mostre pentru produsele ofertate. Mostrele vor fi utilizate ca referential pentru receptia produselor ulterioare, in cazul castigarii licitatiei
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica; Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul= valoarea totala din formularul de oferta. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact; Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.09.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2013 09:00
Locul: sediul SNTGN Transgaz SA Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare). Reofertarea se solicita doar ofertantilor clasati pe primul loc care au preturi egale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256^2 din OUG nr 34/2006, modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: Piata CI Motas nr 1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel. +40 269803333, Fax: +40 269803333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer